  • 31. Data: 2014-07-17 12:23:26
    Temat: Re: Zlecenie stałe w Anglii - można bez zgody właściciela rachunku?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale wierzyciel musi miec jeszcze powod do sciagniecia pieniedzy.
    "Bo tak" może być? :)

    [...]

    > Ale konto i adres to zna pare osob w twoim zakladzie pracy.

    Ale nazwisko panieńskie matki już niekoniecznie. A w artykule była mowa
    o jakimś numereze.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 32. Data: 2014-07-17 13:08:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 12:23:26 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    > "Bo tak" może być? :)

    porzadna brytyjska instytucja charytatywna raczej nie strzela DD na
    slepo. Podobnie jak prad, gaz czy telefon.
    Wiec sama zgoda pobrania pieniedzy nie spowoduje.

    > [...]
    > Ale nazwisko panieńskie matki już niekoniecznie.
    A kto wie - w zakladzie sporo informacji maja.

    > A w artykule była mowa o jakimś numereze.

    Sort number. O ile rozumiem - cos w rodzaju naszego numeru oddzialu,
    aby czeki mogly trafic do wlasciwego banku wystawcy.

    J.

  • 33. Data: 2014-07-17 13:53:38
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    jak ktoś ma pecha, to DD może być przedmiotem prywatnej zemsty.

    pracownik elektrowni oczyści mu konto, a po złożonej reklamacji
    przyzna mu rację. Ale zostanie mu złośliwa satysfakcja, że ktoś
    nie spodziewał się ataku i nie miał czym zapłacić za benzynę w
    Hiszpanii ;)

  • 34. Data: 2014-07-17 14:08:24
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zarząd komplementariusza <z...@p...pl> writes:

> [...]
    > przyzna mu rację. Ale zostanie mu złośliwa satysfakcja, że ktoś
    > nie spodziewał się ataku i nie miał czym zapłacić za benzynę w

    Jak ktoś ma pecha to złamie ząb podczas seksu oralnego (C) Szymon Sokół
    KJ

  • 35. Data: 2014-07-17 14:17:10
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Jak ktoś ma pecha to złamie ząb podczas seksu oralnego (c) Szymon Sokół

    prawda :) dlatego myślę że co do zasady
    nie ma powodów do niepokoju i niekorzystania z DD

  • 36. Data: 2014-07-17 18:41:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-07-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ale sterowany z zewnatrz.
    > Inkasent w elektrowni sie pomyli i milion zniknie z konta.

    To wycofasz i wróci.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 37. Data: 2014-07-19 17:51:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 11:55:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Inkasent w elektrowni sie pomyli i milion zniknie z konta.
    I wnosisz o anulowanie PZ i milion najpóźniej następnego dnia musi być na koncie. W
    mbanku od razu zwracają

  • 38. Data: 2014-07-19 17:53:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 11:53:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > I ten 1 dzien to np zadziala w czwartek, 14 sierpnia,
    > o godzinie 17:55?
    > I jak platnik bedzie np w Brazylii ?
    W mBanku dwa razy anulowałem PZ gdy nie zgadzała mi się kwota faktury tmobile. I kasa
    od razu wracała na konto

  • 39. Data: 2014-07-19 23:18:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 08:53:05 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W mBanku dwa razy anulowałem PZ gdy nie zgadzała mi się kwota faktury tmobile. I
    kasa od razu wracała na konto

    "od razu" to znaczy jak - klik myszka i juz mamy wiecej na koncie ?

    Gdzie tam sie klika aby anulowac ?

    J.

  • 40. Data: 2014-07-21 08:12:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 23:18:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Gdzie tam sie klika aby anulowac ?
    Historia/rozwijasz transakcję PZ i jest "wycofaj"