    From: "marcin_" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku
    Date: Mon, 8 Feb 2016 10:57:13 +0100

    miałem około 40 tys kredytu odnawialnego w rachunku, chciałem go szybko
    spłacić bo musze byc czysty w BIK, spłaciłem niezwłocznie. Jednak niestety
    po konsultacjach z MLinią otrzymałem informację, że muszę czekać 30 dni żeby
    doszło do całkowitego zamknięcia.

    Bardzo zalezy mi na czasie, mam pytanie do Was czy idzie jakoś przyśpieszyć
    to zamknięcie?
    chciałem napisac mail z mojego panelu z konta mbanku ale nie mozna, tylko
    czat i telefon