  • 1. Data: 2016-02-08 10:57:13
    Temat: Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    miałem około 40 tys kredytu odnawialnego w rachunku, chciałem go szybko
    spłacić bo musze byc czysty w BIK, spłaciłem niezwłocznie. Jednak niestety
    po konsultacjach z MLinią otrzymałem informację, że muszę czekać 30 dni żeby
    doszło do całkowitego zamknięcia.

    Bardzo zalezy mi na czasie, mam pytanie do Was czy idzie jakoś przyśpieszyć
    to zamknięcie?
    chciałem napisac mail z mojego panelu z konta mbanku ale nie mozna, tylko
    czat i telefon

  • 2. Data: 2016-02-08 19:46:10
    Temat: Re: Zakończenie kredytu odnawialnego w Mbanku
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 10:57:18 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:
> [...]
    > po konsultacjach z MLinią otrzymałem informację, że muszę czekać 30 dni żeby

    W umowie niby jest punkt, że można ją rozwiązać natychmiast za porozumieniem stron.
    Nie wiem tylko w jakich przypadkach się to stosuje , czy w ogóle bywają takie
    przypadki ?

  • 3. Data: 2016-02-08 21:17:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-02-08 o 10:57, marcin_ pisze:
> [...]
    > przyśpieszyć to zamknięcie?
    > chciałem napisac mail z mojego panelu z konta mbanku ale nie mozna,

    spłać i zamów zaświadczenie o spłacie, bo od razu z BIK nie zniknie;
    jeżeli starasz się o inny kredyt to napisz oświadczenie dla analityka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2016-02-08 22:16:21
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Napisz na pomoc at mbank pl. Podaj imię, nazwisko, numer ror i opisz krótko problem.
    Powinno się udać skrócić okres wypowiedzenia.