  • 1. Data: 2002-02-12 23:22:15
    Temat: Zadufana paść
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    przeglądam sobie strony Intelusia i rozbawił mnie tekst:

    ,,[...] Partnerami tej akcji są: lider bankowości bezpośredniej -
    konto Inteligo, [...]''

    Ciekawe kto im przydzielił tytuł Lidera. :-)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-13 08:01:30
    Temat: Re: Zadufana paść
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 13, 2002 at 12:22:15AM +0100, Tristan Alder wrote:

    > przeglądam sobie strony Intelusia i rozbawił mnie tekst:
    >
    > ,,[...] Partnerami tej akcji są: lider bankowości bezpośredniej -
    > konto Inteligo, [...]''
    >
    > Ciekawe kto im przydzielił tytuł Lidera. :-)

    Przeciez napisali ze 'bezposredniej'. To nie jest to samo co lider
    bankowosci.

    A swoja droga to pojecie bezposredniej kojarzy mi sie z czyms_tam
    marketingu bezposredniego, czyli mowiac inaczej jakies liders digets i
    tym podobne. Moze to jest ideal inteligo?

    Nowy slogan (po 'nie funduj bankom marmurow') to 'juz wygrales nowe
    konto, teraz wplac tylko 1kzl i wygrasz lutownice'.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-13 09:27:13
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nowy slogan (po 'nie funduj bankom marmurow') to 'juz wygrales nowe
    > konto, teraz wplac tylko 1kzl i wygrasz lutownice'.

    :-)))))
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-13 23:26:01
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    > A swoja droga to pojecie bezposredniej kojarzy mi sie z czyms_tam
    > marketingu bezposredniego, czyli mowiac inaczej jakies liders digets i
    > tym podobne. Moze to jest ideal inteligo?

    Może bezpośrednia bo przez kuriera? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Wanias