eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego › Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji Nadzoru Finansowego
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Subject: Zaawansowany atak na polskie banki, zainfekowana infrastuktura Komisji
    Nadzoru Finansowego
    Date: Sat, 4 Feb 2017 17:58:28 +0100

    "Doszło do poważnego ataku na infrastukturę polskich banków. Przez
    pewien czas nie działała także strona internetowa Komisji Nadzoru
    Finansowego, zaś jej rzecznik potwierdził już, że jest to efektem
    zewnętrznej ingerencji. Atak może trwać nawet od jesieni zeszłego roku,
    zaś Zaufana Trzecia Strona dopuszcza możliwość, że mamy do czynienia z
    najpoważniejszym ujawnionym atakiem na polski sektor finansowy w historii."

    http://www.dobreprogramy.pl/Zaawansowany-atak-na-pol
    skie-banki-zainfekowana-infrastuktura-Komisji-Nadzor
    u-Finansowego,News,78976.html

    Mam się bać o moje pieniądze? Instytucja nadzorująca, wymuszająca
    "haracze" i dbająca o poprawność tego interesu sama nie potrafi się
    ochronić. Darmozjady :-)