  • 41. Data: 2012-08-15 09:37:20
    Temat: Re: Z cyklu mity o bezpiecznym płaceniu przy pomocy kk
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 23:40:53 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
    > Dnia Tue, 14 Aug 2012 06:44:31 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
    >
    > A możesz zacytować jakiś przepis, który tak stanowi?

    Wewnętrzne procedury organizacji płatniczych.
    większość organizacji płatniczych ma bardzo podobne procedury w tym zakresie

  • 42. Data: 2012-08-15 19:29:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 23:49:38 +0200, Pan Sowa napisał(a):

    > Są banki i pseudo banki. Taki Alior Sync też ma klienta w głębokim
    > poważaniu. Wysłałem przelew natychmiastowy, który do odbiorcy nie dotarł
    > i bank umywa ręce "proszę sobie wyjaśniać z Blue Media SA.".

    Ja tam, dopóki wszystko mam w Synku za darmo plus jeszcze 5% zwrotu z
    transakcji internetowych, które spokojnie można traktować jako niezłe
    wiśnie, to nie narzekam i się nie przejmuje. Oczywiście biorę też
    poprawkę ale aktualnie dla mnie Synek to bankomaty, płatności internetowe
    i od czasu do czasu przelew zazwyczaj natychmiastowy. Nadaje się idealnie.

    --
    xbartx

  • 43. Data: 2012-08-16 01:30:32
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 00:37:20 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Wewnętrzne procedury organizacji płatniczych.
    > większość organizacji płatniczych ma bardzo podobne procedury w tym zakresie

    Czyli jeśli w przypadku bankructwa biura turystycznego bank odmówi mi
    zwrotu tego, co zapłaciłem kartą, to mam się powoływać na "Wewnętrzne
    procedury organizacji płatniczych" - czy tak?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 44. Data: 2012-08-16 07:14:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 01:30:32 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:
> [...]
    >
    > zwrotu tego, co zapłaciłem kartą, to mam się powoływać na "Wewnętrzne
    >
    > procedury organizacji płatniczych" - czy tak?
    najpierw przeczytasz na jakiej podstawie odmówił. A pole do manewru ma niewielkie;)

  • 45. Data: 2012-08-17 23:06:57
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 15 Aug 2012 22:14:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > najpierw przeczytasz na jakiej podstawie odmówił. A pole do manewru ma niewielkie;)

    Niewielkie?
    Odpowiedzą, że zapłacili biuru turystycznego zgodnie z moją decyzją i
    nie potrzebują nic więcej.
    A ja jedyny argument jaki mam na poparcie swoich roszczeń to taki, że na
    grupie pl.biznes.banki jakiś człowiek napisał, że mi się zwrot kasy
    należy.

  • 46. Data: 2012-08-18 09:52:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Kolejna reklamacja przyjęta razem z historią rozmowy z moim "best frejnd,
    hew najs dej" ;) Zobaczymy co teraz odpiszą aczkolwiek na 99% wiem co,
    niestety.

    --
    xbartx

  • 47. Data: 2012-08-20 15:11:07
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.08.2012 07:14, Kris pisze:

    > najpierw przeczytasz na jakiej podstawie odmówił. A pole do manewru ma niewielkie;)

    Przeciwnie, pole do manewru ma ogromne. W ogólności "bo nie wydaje nam
    się żebyśmy mieli taki obowiązek".

    p. m.