  • 21. Data: 2008-05-12 22:49:11
    Temat: Re: Wyplata gotowki z Karty kredytowej
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g07q7g$n6d$1@opal.icpnet.pl...

    > a czym się jedno od drugiego wedlug banku różni?

    Zablokowanie chyba można cofnąć. Dobrze pamiętam?

  • 22. Data: 2008-05-13 08:14:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "corner" g0ahk1$3f$...@a...news.neostrada.pl

    > Zablokowanie chyba można cofnąć. Dobrze pamiętam?

    Chyba tak, ale co to za zastrzeżenie, po którym karta nadal
    wisi w systemie? (?i generuje opłaty?) Nie wiem, czy generuje,
    czy nie, bo tego nie testowałem. Zamiast testowania -- poprosiłem
    o zamknięcie rachunku. I tutaj kolejny ZONK! Bankier nie chce zamykać,
    ale tłumaczy mi, że rachunek jest za free, a na pewno mi się przyda
    kiedyś do czegoś... Kilka minut mija na ,,dyskusji'', aż zadaję mu
    pytanie ostateczne ;) -- zamknie pan, czy mam poprosić kogoś z pana
    przełożonych? Zamknął.

    Aby było jasne -- piszę o Luka banku.

    --

  • 23. Data: 2008-08-20 17:55:14
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    atott <a...@g...pl> napisał(a):

    > Czyli ide do bankomatu poprzez KK wyciagam gotowke ? tak poprostu? Czy tez
    > uzyciem karty bankomatowej wyciagam, co nastepnie obciaza mi konto KK?

    ponawiam pytanie , czy mozna to wykonac wg powyzszej procedury?