    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wplata przelewem walutowa na konto lub KK zlotowkowa?
    Date: Mon, 12 Nov 2007 04:09:52 -0800

    Poniewaz kilka razy spotkalem sie na forum banki gazety z opiniami, ze
    jest to bezproblemowo mozliwe, mam pytanie do fachowcow.

    Czy jest mozliwe zrobienie przelewu internetowego w walucie obcej (usd
    lub euro czy funty) na zwykle konto typu ROR w kazdym polskim banku
    zlotowkowe?

    Czy bank przyjmie taka transakcje i wykona ja przewalutowujac dewizy
    na zlotowki, czy tez odrzuci? A moze jest to mozliwe w niektorych
    (ktorych?) bankach? Lub tylko z kont z niektorych krajow?Chyba Citi ma
    taka opcje dla przelewow ze swoich zagranicznych bankow na Citi
    polskie( i jeszczedodatkowo oplaty maja poznoszone). Ale nie jest to
    standardem dla kazdego zagranicznego przelewu do kazdego polskiego
    banku?

    No i podobnie - czy mozna tak waluta splacac polska karte kredytowa
    (pytam, zakladajac odpowiedz pozytywna na pierwsza czesc pytania).

    Jesli ktos cwiczyl ze skutkiem pozytywnym powyzsze tematy, mozna
    prosic o troche szczegolow na temat oplat, oplacalnosci ?

    szczerze mowiac jestem nastawiony sceptycznie do realnosci powyzszych
    przelewow, ale jako "Niewierny Tomasz" postanowilem najpierw wyjasnic
    sprawe precyzyjnie, zanim zaczne negowac taka mozliwosc.