  • 1. Data: 2007-06-04 10:06:56
    Temat: Wpadka w multi ;-)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Wziąłem sobie kredyt ratalny, tak trochę z ciekawości jak to działa,
    można to spłacić bez kosztów, więc realnym kosztem jest tylko ten 1%
    prowizji. Patrzę teraz w zestawienie operacji i co tam widzę?

    Rodzaj operacji ****** Not Found! ******
    Miejsce transakcji
    Kwota w walucie oryginalnej -8,00 PLN

    Domyślam się, że to ten 1% prowizji ;)

    BTW, kredyt wziąłem przed chwilą, datę zamknięcia okresu rozliczeniowego
    mam chyba 05 albo 06, a spłata pierwszej raty przypada dopiero na 01.
    sierpnia. Najwyraźniej dopisują ratę dopiero do kolejnego wyciągu,
    generowanego na początku lipca, zatem data pierwszej raty to początek
    sierpnia. Trochę lipa, bo kredyt wzięty na 6 miesięcy jest tak naprawdę
    na 7 miesięcy. Oczywiście można go spłacić wcześniej, niemniej...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/