  • 1. Data: 2007-06-04 09:36:56
    Temat: CITI - zagraniczne transakcje kartowe
    Od: M...@g...com

    Witam,
    Chcialbym zapytac grupowiczow czy rozliczenie zagranicznej transakcji
    kartowej (w EU) po kursie 4% wyzszym od kursu sprzedazy w NBP (w danym
    dniu) jest norlmalna 'lichwiarska' praktyka w innych bankach czy
    tylko w CitiBanku tak maja ??

    pozdro

    mrarski

  • 2. Data: 2007-06-04 09:37:52
    Temat: Re: CITI - zagraniczne transakcje kartowe
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.06.2007 M...@g...com <M...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > kartowej (w EU) po kursie 4% wyzszym od kursu sprzedazy w NBP (w danym
    > dniu) jest norlmalna 'lichwiarska' praktyka w innych bankach czy

    Podobno w Citi tak mają. :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-06-04 09:43:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > kartowej (w EU) po kursie 4% wyzszym od kursu sprzedazy w NBP (w danym
    > dniu) jest norlmalna 'lichwiarska' praktyka w innych bankach czy

    karty Citi to super, hiper, megafajne karty pod warunkiem, ze placisz nimi
    TYLKO w PLN, transakcje wykonane w innych walutach maja koszmarne
    przeliczniki o czym sie wlasnie przekonales, a o czym korzystajacy z tej
    grupy wiedza juz od dawna...

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-04 16:28:39
    Od: M...@g...com

    On 4 Cze, 11:43, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > TYLKO w PLN, transakcje wykonane w innych walutach maja koszmarne
    > przeliczniki o czym sie wlasnie przekonales, a o czym korzystajacy z tej

    ok...dzieki za odpowiedz....tak w ogole to klasycznie..czyli madry
    Polak po szkodzi...:)....caly rabat ktory dostalem za platnosc online
    przy rezerwacji campingu
    'zezral' mi Citi :((
    ...w takim razie jeszcze jedno pytanie...ktora z kart jest polecana do
    wakacyjnych wojazy ??

    pozdr

    mrarski

  • 5. Data: 2007-06-04 16:41:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przy rezerwacji campingu
    > 'zezral' mi Citi :((
    > ....w takim razie jeszcze jedno pytanie...ktora z kart jest polecana do

    w ostatnim grupowym rankingu bdb wypadla karta MC z ING oraz Nordea
    Aspiracje, jednak ta druga ma obowiazkowe platne ubezpieczenia...

    w nastepnym tescie zobaczymy jak radza sobie karty przy platnosciach w
    euro (Citi nie bedziemy juz testowac, bo i tak wypadnie fatalnie)...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-06-04 18:50:37
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >w ostatnim grupowym rankingu bdb wypadla karta MC z ING oraz Nordea
    >Aspiracje, jednak ta druga ma obowiazkowe platne ubezpieczenia...

    Przy czym hardcore'owcy mogą próbować spłacić część/całość w ciemno
    przed dniem naliczania tegoż ubezpieczenia (naliczane od salda
    zadłużenia) czyli jeszcze przed wysłaniem wyciągu. Niestety wg kolegi
    dzień naliczania bywa "ruchomy".

    Arek

  • 7. Data: 2007-06-05 05:51:12
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

> [...]
    > przed dniem naliczania tegoż ubezpieczenia (naliczane od salda
    > zadłużenia) czyli jeszcze przed wysłaniem wyciągu. Niestety wg kolegi

    Ja od ponad pol roku mialem zawsze 12 kazdego miesiaca naliczane
    ubezpieczenie, tylko w maju 14tego, i jeszcze nie wiem dlaczego...

    Wwieslaw

  • 8. Data: 2007-06-05 05:56:59
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Wwieslaw <u...@o...pl> wrote:
    > Ja od ponad pol roku mialem zawsze 12 kazdego miesiaca naliczane
    > ubezpieczenie, tylko w maju 14tego, i jeszcze nie wiem dlaczego...
    >

    > Wwieslaw

    Autopoprawka: zawsze kiedy bylo naliczane, 12 byl roboczy. W maju tak
    nie bylo wiec sprawa wyjasniona. Naliczane jest w dniu generowania
    wyciagu. Przynajmniej u mnie.

    Wwieslaw

  • 9. Data: 2007-06-06 19:24:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Uzytkownik <M...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > ...w takim razie jeszcze jedno pytanie...ktora z kart jest polecana do
    > wakacyjnych wojazy ??

    Dowolna karta ING.

    marekz