  • 1. Data: 2002-06-24 16:10:36
    Temat: Większy procent na walucie niż na zwykłym ROR
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Do czego to doszło! Teraz w BZ WBK okazuje się, że lepiej oprocetnowany jest
    rachunek a'vista w walucie niż zwykłe konto osobiste w PLN.

    Oprocentowanie KONTA24 w PLN - 1%
    Oprocentowanie a'vista w GBP lub w EURO - 2%

  • 2. Data: 2002-06-28 22:53:45
    Temat: Re: Większy procent na walucie niż na zwykłym ROR
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

> [...]
    > rachunek a'vista w walucie niż zwykłe konto osobiste w PLN.
    >
    > Oprocentowanie KONTA24 w PLN - 1%
    > Oprocentowanie a'vista w GBP lub w EURO - 2%

    Po prostu
    belce i millerowi cos sie popierdolilo !
    (sorki za slowko ale dla takich ludzi jest ono wlasnie zarezerwowane)
    i robia wszystko zeby bylo dziwnie i zeby wszystko padlo !
    Moze sie z lepperem zalozyli o stopy ?
    TB

  • 3. Data: 2002-07-01 09:49:12
    Od: t...@p...onet.pl

    On Sat, 29 Jun 2002 00:53:45 +0200, "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>
    wrote:

> [...]

    To dziwne.
    U mnie w Internecie w "dane szczegolowe" sie pokazuje
    oprocentowanie 0 %. Chyba chlopaki obnizyli.

    Ciekawe jaki bedzie nastepny krok.

    Pzdr. Mareczek

    P.S. WYBIERZ KONTO 24 W BZ-WBK - NIE ZAPLACISZ BELKOWEGO

  • 4. Data: 2002-07-01 09:52:03
    Od: t...@p...onet.pl

    On Mon, 01 Jul 2002 11:49:12 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

    I jeszcze jedno, szkoda, ze nie ma oprocentowania na przyklad 0.1%,
    wtedy Inteligo by moglo napisac "Oprocentowanie wyzsze nawet 820 razy
    od oprocentowania w innych bankach"

    Pzdr Mareczek