  • 1. Data: 2002-06-24 15:53:44
    Temat: Z mBankiem do kina
    Od: <m...@p...onet.pl>

    mBank zaprasza swoich klientów w Krakowie na spotkanie w piątek, godz. 19.30 w
    Cinema-City, ul. Zakopiańska 62 sala nr 9. Podczas spotkania wyświetlony
    zostanie jeden z filmów wybrany w drodze głosowania on-line na stronach mBanku:
    "Epoka lodowcowa", "Atak klonów" lub "shrek". Biletem wstępu będzie delfinek.

  • 2. Data: 2002-06-24 16:04:00
    Temat: Re: Z mBankiem do kina
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > "Epoka lodowcowa", "Atak klonów" lub "shrek". Biletem wstępu będzie delfinek.

    A co ja zrobie z osoba towarzyszaca ? Bez delfinka jej nie wpuszcza ? ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-06-24 18:21:45
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    KrzysiekPP <_...@c...pl> wrote:

    > A co ja zrobie z osoba towarzyszaca ? Bez delfinka jej nie wpuszcza ?
    > ;)

    Spoko, i tak nie sprawdzaja :)

  • 4. Data: 2002-06-24 19:40:22
    Od: c...@i...pl

    On 24 Jun 2002 17:53:44 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >"Epoka lodowcowa", "Atak klonów" lub "shrek". Biletem wstępu będzie delfinek.

    Hm... Kto pierwszy ten lepszy? No to zostały jeszcze tylko 164
    miejsca :)))

  • 5. Data: 2002-06-25 09:05:39
    Od: "KitE" <k...@g...pl>

    > Hm... Kto pierwszy ten lepszy? No to zostały jeszcze tylko 164 miejsca
    :)))
    to chyba nie tak ... glosowac moze kazdy a wpuszcza tylko pierwsze 250
    ludzikow
    juz widze jak w czwartek maniacy rozbijaja namioty pod kinem :))
    jesli sie myle to mnie 'wyprostujcie' :)
    KitE