  • 1. Data: 2007-10-19 12:31:46
    Temat: eMax na eKonto
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jak dokonac przelweu wewnetrznego pomiedzy eMax a eKontem? Stworzylem
    przelew zdefiniowany dla eMax ale nie bardzo udaje sie przelac cokolwiek
    na eKonto. W druga strone bezproblematycznie. Co trzeba zrobic?

    Pzdr, OMSON
    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.

  • 2. Data: 2007-10-19 12:39:26
    Temat: Re: eMax na eKonto
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak dokonac przelweu wewnetrznego pomiedzy eMax a eKontem? Stworzylem
    > przelew zdefiniowany dla eMax ale nie bardzo udaje sie przelac cokolwiek
    > na eKonto. W druga strone bezproblematycznie. Co trzeba zrobic?

    Niczego szczególnego nie trzeba robić, przelew wykonuje się w czasie
    rzeczywistym. A jakie konkretnie zjawisko uniemozliwia wykonanie się tego
    przelewu?

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-19 12:41:21
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > przelew zdefiniowany dla eMax ale nie bardzo udaje sie przelac cokolwiek
    > na eKonto. W druga strone bezproblematycznie. Co trzeba zrobic?

    kliknij konto eMax i tam stwórz przelew zdefiniowany na eKonto
    dla eMaxa możesz mieć tylko jeden przelew zdefiniowany

    --
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2007-10-19 12:44:43
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    MarekZ pisze:

    > Niczego szczególnego nie trzeba robić, przelew wykonuje się w czasie
    > rzeczywistym. A jakie konkretnie zjawisko uniemozliwia wykonanie się tego
    > przelewu?

    Trudno powiedziec. Niby jest komunikat przelew zakonczony powodzeniem a
    kas i tak nie wplywa na eKonto :(
    W druga strone natychmistowo.
    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2007-10-19 12:47:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Trudno powiedziec. Niby jest komunikat przelew zakonczony powodzeniem a
    > kas i tak nie wplywa na eKonto :(
    > W druga strone natychmistowo.

    A na pewno na swoje eKonto wysyłasz tą kasę ?

    --
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2007-10-19 12:50:04
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno powiedziec. Niby jest komunikat przelew zakonczony powodzeniem a
    > kas i tak nie wplywa na eKonto :(

    Dziwne. Powinienes mieć komunikat "dyspozycja przelewu została przyjęta" (w
    tym samym momencie przelew winien się wykonać) a nie coś o zakończeniu
    powodzeniem. Na pewno mówimy o eMax (a nie o eMax+) i na pewno przelewasz na
    dobry rachunek? próbowałeś przelewu 1-razowego zamiast zdefiniowanego?

    marekz

  • 7. Data: 2007-10-19 12:50:49
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Trudno powiedziec. Niby jest komunikat przelew zakonczony powodzeniem a
    > kas i tak nie wplywa na eKonto :(
    > W druga strone natychmistowo.

    A saldo na emaxie maleje?
    Bo moze przelewasz pieniadze gdzie indziej, w proznie :D

    PS. moje saldo sie nie zwieksza, wiec to nie do mnie leca przelewy ;-)

  • 8. Data: 2007-10-19 12:52:38
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > próbowałeś przelewu 1-razowego zamiast zdefiniowanego?

    z emaxa nie ma przelewow jednorazowych/dowolnych

  • 9. Data: 2007-10-19 13:25:50
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    MarekZ pisze:

> [...]
    > dobry rachunek? próbowałeś przelewu 1-razowego zamiast zdefiniowanego?

    Przelew zdefiniowany dla eMax na eKonto (poprawnie wprowadzony nr
    eKonta), nr przelewu w IVR, WAP i mSIM -1, nazwa przelewu w IVR, WAP i
    mSIM przelew na moje eKonto. Przelewam na probe 100zl. Dyspozycja
    przelewu zostala przyjeta. I tym razem zadzialalo. Probowalem z tego
    samego zdefiniowanego przelewu jakis czas temu i ni chu chu. Dokladnie
    ten sam - nic nie modyfikowalem - ktos moze powiedziec o co kaman?

    Pzdr, OMSON