  • 1. Data: 2008-10-22 11:15:48
    Temat: WIBOR 1Y
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Niepokoi mnie trochę zachowanie wskaźnika WIBOR 1Y, który zachowuje się tak
    jakby chciał z marszu pokonać 7%.

    Czyżby czekała nas rzeczywiście jakaś inflacyjna mini-katastrofa? :-) Samo
    osłabienie PLN to chyba za mało, zresztą będzie ono mieć swoje granice. Co
    sądzicie?

    marekz

  • 2. Data: 2008-10-22 11:17:31
    Temat: Re: WIBOR 1Y
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > osłabienie PLN to chyba za mało, zresztą będzie ono mieć swoje granice. Co

    Tu masz ciekawe dyskusje na temat