    From: "marcin" <loky@NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: WBC - Noble naliczyli mi po latach
    Date: Tue, 8 Aug 2006 13:40:21 +0200

    Witam.
    W 98r kupilem jakies rtv na 18 rat w sklepie, splacilem (mysle ze
    splacilem). Raty byly w WBC. Teraz dostalem z Noble Bank zawiadomienie ze
    zalegam im z jedna rata na 167zl + ponad 300 odsetek + jakies koszty = ponad
    500. Przez caly ten czas (ponad 6 lat) nie przyszedl zaden papier ze jestem
    im cos winny. Problem w tym ze nie mam juz potwierdzen wplat , poczta z tego
    co wiem trzyma takie rzeczy 2 albo 3 lata. Przeprowadzalem sie w tym czasie
    kilka razy, ozenilem i papiery ktore uznalem za JUZ nieistotne poszly do
    smieci, zostala mi tylko umowa. Nie wszystko sie tak w ogole zgadza, pisza
    mi teraz ze zalegla rata to 167zl a ja placilem raty po 109zl, nr umowy tez
    niby podobny ale nie do konca, na umowie jest 203115/2203 a na tym co teraz
    dostalem 203115/98/178-2203. Bede wdzieczny za wasze opinie co z tym teraz
    robic, dalbym glowe ze wszystko mam zaplacone, przed slubem zadbalem o to
    zeby zaczynac bez zadnych dlugow a teraz takie cos... Dodam ze kwota nie
    jest dla mnie bagatelna, zwlaszcza ze cala ta sprawa jest dla mnie dziwna,
    niesprawiedliwa i podejrzana.

    Pozdrawiam
    Marcin