  • Data: 2002-02-28 10:43:45
    Temat: WAP Multibank nie chce Erykow
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net> szukaj wiadomości tego autora

    Czy komus dziala WAP Multibanku na Eryku?

    W Multilinii powiedzieli mi, ze z Eryka nie da sie dostac na wap poniewaz
    Eryk nie daje 100% bezpieczenstwa. Troche to dziwne...

    Chyba ze gosc sie nie znal i mnie zbyl...

    aha, czy mozliwe jest zeby na te stronki mozna bylo bylo sie dostac tylko z
    telefonow ktore sa opisane na stronie Multibanku, jesli tak to ja dziekuje
    za taki WAP.

    WF