  • Data: 2002-02-28 11:44:49
    Temat: Re: WAP Multibank nie chce Erykow
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Multilinii powiedzieli mi, ze z Eryka nie da sie dostac na wap poniewaz
    > Eryk nie daje 100% bezpieczenstwa. Troche to dziwne...

    niedawno tresowalem temat r320+inteligo/mbank
    wnioski:
    aby dostac sie do mbanku nalezy posiadac aparat obslugujacy WTLS, czyli
    mozliwosc obslugi polaczen szyfrowanych (odpowiednik ssl)
    nie ma takiej mozliwosci i nie bedzie mial (co potwierdza help desk
    ericssona) moj aparat

    nie powinno byc natomiast problemow z np: eT39, 520...
    jaki aparat posiadasz?

    pozdrawiam
    |nz_Mamon

    ps: z inteligo nie ma klopotow przy r320