  • 1. Data: 2003-07-09 12:24:54
    Temat: Re: W mbanku stopy w dół :-(
    Od: j...@p...onet.pl

    > 9 lipca 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.

    Nieźle pojechali. A już miałem likwidować Lok@tę w BPH.

    Jacek

  • 2. Data: 2003-07-09 12:25:30
    Temat: W mbanku stopy w dół :-(
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Cytuje za strona mbanku:

    9 lipca 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.
    Decyzja ta podyktowana została systematycznym spadkiem stopy WIBOR i
    obniżkš stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.
    Od 10 lipca 2003 roku ulegnie zmianie oprocentowanie nominalne dla:
    rachunku eKONTO i izzyKONTO do 3,00%, lokaty a vista eMAX do 3,90%,
    rachunku mBIZNES Konto do 3,00% oraz mBIZNES MAX do 3,90%.
    Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (eMAX Lokaty,
    mLOKATY).

    Pozdrawiam
    Radek

  • 3. Data: 2003-07-09 12:51:12
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    > Nieźle pojechali. A już miałem likwidować Lok@tę w BPH.
    >
    > Jacek

    no ale w luk@s nadal 4% na e-Konto Pro
    :)

  • 4. Data: 2003-07-09 12:56:58
    Od: j...@p...onet.pl

    > no ale w luk@s nadal 4% na e-Konto Pro

    Po obniżce? Bo w BPH już po.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-07-09 13:03:31
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Ciekawe czy zmieni się strona
    http://www.mbank.com.pl/oferta/emax/porownanie.html :-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-07-09 13:05:55
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ciekawe czy zmieni się strona
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/emax/porownanie.html :-)
    >
    > Piotrek

    I jeszcze jedno jest ciekawe. Czy obniżą oprocentowanie kredytów. Jest ono
    określane przez Prezesa a nie przez wskażniki rynku międzybankowego. Tensor1

  • 7. Data: 2003-07-09 13:06:41
    Od: "BM" <m...@f...math.put.poznan.pl>

    Z Pekao S.A. uciekłem do mBanku, kiedy oprocentowanie w tym pierwszym spadło poniżej
    4%.
    Teraz pozostanie mi chyba tylko podejrzany Dominet....

    Oprocentowanie kuszące, tylko dlaczego na myśl o przeniesieniu tam pieniędzy zaczyna
    mi
    migać w głowie mała, pomarańczowa lampka alarmowa?

    pozdrawiam
    BM

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    land.pl...
    Cytuje za strona mbanku:

    9 lipca 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.
    Decyzja ta podyktowana została systematycznym spadkiem stopy WIBOR i
    obniżką stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.

  • 8. Data: 2003-07-09 13:12:22
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > no ale w luk@s nadal 4% na e-Konto Pro

    Zawsze można jeszcze założyć lokatę o stałym oprocentowaniu
    jeszcze dzis można się załapać powyżej 4%
    2 mc - 4,25%
    3 mc - 4,10%

    trochę gorzej dłuższe

    6 mc - 3,95%
    9 mc - 3,85%

    ehh, tylko co to za procenty ;(

    Pozdrawiam
    axell

  • 9. Data: 2003-07-09 13:13:49
    Od: j...@p...onet.pl

    > Teraz pozostanie mi chyba tylko podejrzany Dominet....
    >
    > Oprocentowanie kuszące, tylko dlaczego na myśl o przeniesieniu tam pieniędzy
    zaczyna mi
    > migać w głowie mała, pomarańczowa lampka alarmowa?

    Ja też się zastanowię jak zbiorę trochę więcej kasy, żeby zwiększyć płynność.
    http://www.bfg.pl na lampkę :-)

    Jacek

  • 10. Data: 2003-07-09 13:49:37
    Od: "MarBad" <m...@o...pl>

    W vwbanku tez 4% i to po obnizce z 4,90%.
    MarBad