  • 1. Data: 2002-05-06 22:01:54
    Temat: Multibank przygoda c.d.
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Niedawno pisałem, jak to Multibank w placówce zrobił mi
    jeden przelew za dużo (do US).

    Dziś dzwonili abym zechciał przyjść do placówki i podpisać
    jakiś papier, który będzie prośbą do US o zwrot tej kwoty.

    Tylko ja tak sobie myślę, że ja przelewu nie zlecałem, więc
    nie ja powinienem się zwracać z prośbą. Ja chyba mogę
    jedynie złożyć oświadczenie, że nie zlecałem tego przelewu,
    który wyszedł z mojego konta.

    MJ

  • 2. Data: 2002-05-06 22:10:02
    Temat: Re: Multibank przygoda c.d.
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    > nie ja powinienem się zwracać z prośbą. Ja chyba mogę
    > jedynie złożyć oświadczenie, że nie zlecałem tego przelewu,

    Pochwal sie jak to sie skonczylo, bo watek interesujacy ;-)
    A na twoim miejscu tez bym nie podpisal.

    Pzd Travis

  • 3. Data: 2002-05-06 22:46:33
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Travis wrote:

    > Pochwal sie jak to sie skonczylo, bo watek interesujacy ;-)
    > A na twoim miejscu tez bym nie podpisal.

    2 maja jeszcze zadzwoniła ta Pani (która zrobiła ten
    przelew) z przeprosinami (wcześniej przepraszał mnie
    Dyrektor), prosiła abym jak najszybciej zapomniał o tym
    niemiłym incydencie, stałem akurat pod dębem Bartek, było miło

    ja jej powiedziałem, że dla mnie najbardziej istotne jest
    to, że bank szybko i sprawnie (z mojego punktu widzenia)
    swój błąd naprawił, a błędy się każdemu mogą zdarzyć, i że
    do niej nie żywię awersji czy coś takiego :-)

    natomiast dziś znów zadzwoniła ta sama Pani, że mam się
    stawić do podpisu, i jak tu zapomnieć o sprawie ? ;-)

    MJ

  • 4. Data: 2002-05-06 22:47:24
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    Z tego wynika że ty swoje pieniądze od banku już odzyskałeś, a teraz to bank
    ma problem żeby pieniądze odzyskać od US....

    panienka powinna Cię w takim wypadku grzecznie i bardzo ładnie POPROSIC o
    przysługę a nie wzywać .....

  • 5. Data: 2002-05-06 23:09:12
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Luzak wrote:

> [...]
    > ma problem żeby pieniądze odzyskać od US....
    >
    > panienka powinna Cię w takim wypadku grzecznie i bardzo ładnie POPROSIC o

    spoko, Ona mnie prosiła, czy zechciałbym przyjść do placówki

    MJ

  • 6. Data: 2002-05-07 06:40:01
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > spoko, Ona mnie prosiła, czy zechciałbym przyjść do placówki

    Nie uważasz, że współpraca powinna byc obustronna w pełnym zakresie- w koncu to Twój
    bank.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-05-07 06:41:39
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > spoko, Ona mnie prosiła, czy zechciałbym przyjść do placówki

    a to zmienia postać rzeczy, w końcu błądzić jest rzeczą ludzką, a skoro
    wysłała ten przelew do US w Twoim imieniu lecz bez Twojej zgody - to
    rzeczywiście żeby wydrzeć to spowrotem z US będzie potrzebne Twoje
    oświadczenie

  • 8. Data: 2002-05-07 20:55:27
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Grzegorz wrote:

    > Nie uważasz, że współpraca powinna byc obustronna w pełnym zakresie- w koncu to
    Twój bank.
    > Grzegorz

    Uważam! Czy ja napisałem gdzieś że nie mam zamiaru pójść do
    placówki ??? Byłem umówiony na spotkanie przed napisaniem
    pierwszego listu w tym wątku. Wyrażam tylko swoje
    wątpliwości i obawy.
    Do tego jestem troszkę złośliwy.

    Mam przede wszystkim obawy, że bank poprosi mnie o podpisania papieru,

    który będzie wygodny dla niego, ale niekoniecznie całkiem zgodny z faktami.

    Ale to się dopiero okaże ...

    MJ

  • 9. Data: 2002-05-08 05:08:28
    Temat: VC w Multibanku c.d.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    Kilka dni temu pisałem, że w związku ze swoim niedopatrzeniem
    odrzucono mój wniosek o VC.
    Miałem jeszcze małe nadzieje, że uda się coś załatwić w oddziale, ale
    okazuje się, że nie będzie to już konieczne. ;]

    Wczoraj wieczorem siedzę sobie w pracy, a tu telefon dzwoni. Odbieram,
    a w słuchawce Pan z Multibanku się grzecznie przedstawia i po krótkiej
    identyfikacji pyta czy dalej jestem zainteresowany kartą :))
    Oczywiście byłem, więc mam się spodziewać jej w najbliższym czasie :)

    Skąd im się wzięło, żeby dzwonić, to pojęcia nie mam, ale jestem
    wielce usatysfakcjonowany i bardzo sobie chwalę takie podejście.
    Czyżby to dzięki pbb? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<

  • 10. Data: 2002-05-08 10:27:19
    Temat: Re: VC w Multibanku c.d.
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> wrote in message
    > Skąd im się wzięło, żeby dzwonić, to pojęcia nie mam, ale jestem
    > wielce usatysfakcjonowany i bardzo sobie chwalę takie podejście.
    > Czyżby to dzięki pbb? ;]

    mamy siłę lepszą niż rzecznik bankowy ;-)

    K. Kowalski