  • 11. Data: 2003-08-31 13:18:15
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Darek wrote:

    > Wszystkie oddzialy KB zajmuja sie kredytami.

    Proponuję wybrać się do oddziału na ul. Kruczej w Warszawie lub też w
    budynku Składnicy Harcerskiej, ale od tylnej strony i próbować dowiedzeć
    się czegoś lub załatwić w sprawie kredytu mieszkaniowego. Otrzymasz
    ulotkę reklamową.

  • 12. Data: 2003-09-01 12:26:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2003 15:21:30 +0200, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >pewnie kredyt taki musi być ubezpieczony do czasu zakończenia budowy, mam
    >rację ?

    mnie nie pytaj. Przecież zadałem to samo pytanie :-)
    --
    Jarek Andrzejewski