  • 11. Data: 2004-05-21 15:36:31
    Temat: Re: Token precz?
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Marek Madej wrote:

    > A wracając jeszcze do BGŻ - ciekawostka: zamiast wystukiwać w tokenie
    > liczbę do "zakodowania", można token przyłożyć do monitora, a on w
    > magiczny ;) sposób sczytuje sobie cyferki - na ekranie mrugają na żółto
    > dwa prostokątne pola, kodując ciąg inicjujący token. Fajny bajer.

    Moglbys szerzej? Tzn. token ma wbudowany OCR? Teoretycznie mozliwy jest
    odczyt pola E-M, ale nie zadziala w przypadku paneli LCD...

    Miko

  • 12. Data: 2004-05-21 15:47:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:
    > Że niby token jest łatwiejszy do złamania od karty kodów, czy o co
    > chodzi? :>

    Nieee. Chodzi o to, ze oni ani kodow ani tokentow nie wprowadzaja.

    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-05-21 15:52:26
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Moglbys szerzej? Tzn. token ma wbudowany OCR? Teoretycznie mozliwy jest
    > odczyt pola E-M, ale nie zadziala w przypadku paneli LCD...

    Jaki OCR? Dwa żółte prostokątne pola. Migające.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2004-05-21 16:01:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Widziales token BZ WBK? Pewnie mowisz o tokenach typu VW Bank i inne, gdzie
    > caly czas cos wyswietla.

    Z tokenem CIti bylo tak. Najpierw trzeba bylo go wlaczyc. Nastepnie
    podac PIN. Nastepnie wklepac na gumowej klawiaturce to co serwis
    internetowy wyswietlil. A na koniec wpisac w odpowiednie pole w serwisie
    to co wyswietlil token. Liczb do przepisywania bylo chyba 8 albo 10.

    Zabawa na calego. Tokena uzywalo sie czesto, bo praktycznie kazda
    operacja byla nim autoryzowana. Dobrze, ze nie trzeba bylo go uzywac
    przy wylogowywaniu z serwisu. ;-)

    Bartol

  • 15. Data: 2004-05-21 16:23:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Bo za drogo kosztowalaby implementacja tego rozwiazania do obecnego systemu?

    Nie doczytales do konca. Pierwsze logowanie do inteligo musi sie odbyc
    przy pomocy tokena epko. Znaczy - ktos zaimplemantowal i token bedzie
    dzialac, ale tylko przez dwa miesiace.

    MJ

  • 16. Data: 2004-05-21 17:00:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 May 2004 17:47:41 +0200, w <c8l8ca$11f$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał(-a):

    > Nieee. Chodzi o to, ze oni ani kodow ani tokentow nie wprowadzaja.

    Ale to nie jest przedmiotem dyskusji ;)

    BTW. Nikt mi nie ukradł $$$ z LG :)

  • 17. Data: 2004-05-21 17:01:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 May 2004 17:36:31 +0200, w <c8l7tv$qfg$1@korweta.task.gda.pl>, MiKo
    <m...@n...pl> napisał(-a):

    > Moglbys szerzej? Tzn. token ma wbudowany OCR? Teoretycznie mozliwy jest
    > odczyt pola E-M, ale nie zadziala w przypadku paneli LCD...

    Jaki OCR -- fotodioda... A na ekranie pulsują dwa kwadraty.

  • 18. Data: 2004-05-21 17:16:58
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MiKo wrote:

    > Moglbys szerzej? Tzn. token ma wbudowany OCR? Teoretycznie mozliwy jest
    > odczyt pola E-M, ale nie zadziala w przypadku paneli LCD...

    zapewne nie ocr a fotodiody, i stad token wie jak
    sobie mrugaja te pola na ekranie, a takie mruganie jest wystarczajace
    by szybko przekazac tokenowi potrzebne dane

  • 19. Data: 2004-05-21 17:26:48
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał:
    > Nie doczytales do konca. Pierwsze logowanie do inteligo musi sie odbyc
    > przy pomocy tokena epko. Znaczy - ktos zaimplemantowal i token bedzie
    > dzialac, ale tylko przez dwa miesiace.

    a przelew da się podpisać tokenem ???

    Ps. nordea ma do wyboru token lub hasła

  • 20. Data: 2004-05-21 17:36:38
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Nie doczytales do konca. Pierwsze logowanie do inteligo musi sie odbyc
    > przy pomocy tokena epko. Znaczy - ktos zaimplemantowal i token bedzie
    > dzialac, ale tylko przez dwa miesiace.
    >
    > MJ
    Wlasnie, wlasnie zblizamy sie do sedna. W czym tkwi niemoznosc logowania sie
    poza owe 2 miesiace. Przeciez WSZYSCY (???) dotychczasowi e-PeKaOwcy tokeny
    juz maja. NIE trzebaby dostarczac im nowych kkj: oszczednosc [co banki chyba
    lubia ;-)].
    Nie sadzilem, ze moj prywatny niedosyt "przesiadkowy" (e-PKO -> Inteligo)
    wywola zainteresowanie. Tym bardziej dziekuje WSZYSTKIM "rozsuplywaczom"
    mojego problemu!
    Pozdrawiam!!!
    PL