  • 1. Data: 2009-06-18 21:15:42
    Temat: Temat bumerag - jakie konto ?
    Od: " Rooobert K..." <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Jakie konto bez oplat lub z minimalna oplata przy parametrach:
    - darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow lub ewentualnie z euronetu,
    - darmowe przelewy via internet,
    - mile widziane wysokie oprocentowanie,
    - w miare tanie przelewy papierowe.

    mbank prawie spelnia powysze warunki (bez przelewow papierowych)

    alior, tu mam oplate mc 3 zl za karte, lub po skorzystaniu z promo i
    zalozeniu rachunki via fon przez rok za darmo.

    Macie jeszcze jakies propozycje ?

    Pozdr.

    Rooobert K...

  • 2. Data: 2009-06-18 21:20:07
    Temat: Re: Temat bumerag - jakie konto ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rooobert K... pisze:
    > Macie jeszcze jakies propozycje ?

    Alior + mBank i będzie bardzo dobrze.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-06-18 21:26:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    " Rooobert K..." news:h1eapu$qcg$1@inews.gazeta.pl

    > mbank prawie spelnia powysze warunki (bez przelewow papierowych)
    > alior, tu mam oplate mc 3 zl za karte, lub po skorzystaniu z promo i
    > zalozeniu rachunki via fon przez rok za darmo.
    > Macie jeszcze jakies propozycje ?

    Jak napisał Mithos najlepszym rozwiązaniem będzie dla Ciebie hybryda - mBank
    + Alior.
    Rozważyć jeszcze możesz Eurobank.

  • 4. Data: 2009-06-19 22:52:24
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik " Rooobert K..." <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h1eapu$qcg$1@inews.gazeta.pl...
    > Macie jeszcze jakies propozycje ?

    Jezeli chodzi o koszty, to jeszcze Nordea, bo przy wplywach >1500 zl
    miesiecznie kosztuje ono 1,50 m-cznie i masz bezplatne przelewy i bankomaty.
    Wady - jednak troche roporny internet (po kilku dniach stosowania, ale tez
    jest jeden ogromny plus - bardzo dobrze opisane blokady, co przy kilku
    transakcjach kartowych dziennie jest jednak przydante) no i dziwne problemy
    z karta, ktore juz opisywalem.

    Beniowa

  • 5. Data: 2009-06-20 20:01:22
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik " Rooobert K..." napisał:

    > alior, tu mam oplate mc 3 zl za karte, lub po skorzystaniu z
    > promo i zalozeniu rachunki via fon przez rok za darmo.

    Możesz coś więcej o tej promocji?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2009-06-20 21:27:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Aicha pisze:
    > Możesz coś więcej o tej promocji?

    www.konkurs.aliorbank.pl/

    Ja natomiast mam konto bez promocji, a opłaty za kartę nie pobierają :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-06-20 23:18:36
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Mithos" napisał:

    > www.konkurs.aliorbank.pl/

    Mojego maila już znają, bo im wytknęłam błąd w lokalizacji placówki, a
    właśnie zamierzałam wrzucić parę zet na nocną, więc w samą porę :)

    > mam konto bez promocji, a opłaty za kartę nie pobierają :)

    Ojciec-Założyciel? ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 8. Data: 2009-06-23 20:38:31
    Od: " unkn_0wn" <u...@g...pl>

    Rooobert K... <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Macie jeszcze jakies propozycje ?

    Mam takie same wymagania i w praktyce najlepiej spełnia je kombinacja mBank
    + Eurobank. Eurobank do trzymania większej kasy na dobrym oprocentowaniu,
    mBank do bieżących płatności kartą i wypłacania gotówki - bezprowizyjnie w
    bankomatach Euronetu, cash4you, ecard, bzwbk24. Przelewy internetowe w obu
    bezpłatne.

    pozdrawiam