  • 1. Data: 2009-06-18 20:40:44
    Temat: Eurobank - zawsze tak?
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Wczoraj w eurobanku pobrali mi 4 zł za prowadzenie konta za maj. Tyle, że w
    maju jeszcze konta nie miałem. Po reklamacji telefonicznej dzisiaj kasa
    wróciła na konto. Miłe, ale oni tak zawsze ładnie i szybko czy tylko
    przypadek?

    JS

  • 2. Data: 2009-06-18 20:42:29
    Temat: Re: Eurobank - zawsze tak?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ianus pisze:
> [...]
    > że w maju jeszcze konta nie miałem. Po reklamacji telefonicznej dzisiaj
    > kasa wróciła na konto. Miłe, ale oni tak zawsze ładnie i szybko czy

    Upomniałeś się to zwrócili. A ilu jest takich co się nie upomniało... ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-06-18 21:20:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h1e8s5$pda$1@news.onet.pl

    > Upomniałeś się to zwrócili. A ilu jest takich co się nie upomniało... ?

    Strzelam na dobranoc. Dużo? ;)

  • 4. Data: 2009-06-19 06:23:57
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 23:20:39 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Strzelam na dobranoc. Dużo? ;)

    Strzelam, że oddają bez upomnienia się (ktoś tu chyba nawet pisał, że
    oddali z automatu bez reklamacji).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-06-19 18:02:15
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 18 Cze, 22:42, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Upomniałeś się to zwrócili. A ilu jest takich co się nie upomniało... ?
    >
    > --
    > Mithos

    Ja się nie upomniałem i zwrócili sami. Kilka miesięcy temu przez dwa
    kolejne miesiące pobierano po 4zł i w tym samym dniu je zwracano, co
    spostrzegłem dopiero przeglądając historię rachunku. Mam konto 1,5
    roku i więcej takich incydentów nie stwierdziłem. Potrącenia robi
    automat i wygląda na to, że czasami coś zawodzi w tym procesie.