  • 1. Data: 2009-06-18 22:11:28
    Temat: Eurobank bez tokena
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Pisaliście tutaj, że można mieć w EB konto online bez tokena w przypadku,
    gdy się zdefiniuje w banku tzw. konta zaufane, na które będzie się robić
    przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła, powiedziała, że jak chcę robić
    przelewy przez Internet, to muszę mieć token. Komu wierzyć? Jej czy Wam?
    Druga sprawa: powiedziałam jej o tym, że na forum internetowym czytałam, że
    sporo ludzi ma problemy z tokenami. Była bardzo zdziwiona. Powiedziała, że
    właściwie brak jest takich zgłoszeń. "Być może tam piszą tylko ludzie z
    problemami" - dodała;-)
    Co Wy na to?
    Pozdr.
    A.

  • 2. Data: 2009-06-18 22:24:18
    Temat: Re: Eurobank bez tokena
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 19, 12:11 am, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła, powiedziała, że jak chcę robić
    > przelewy przez Internet, to muszę mieć token. Komu wierzyć? Jej czy Wam?

    Cóż, myliła się.
    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=2

> [...]
    > właściwie brak jest takich zgłoszeń. "Być może tam piszą tylko ludzie z

    Ja nie miałem żadnego problemu.

  • 3. Data: 2009-06-18 22:26:33
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał

    Cóż, myliła się.
    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10689&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=2

    Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię
    jeszcze na infolinię. Tak w ogóle te dziewczyny w naszym oddziale EB są
    takie w wieku ... hm... podfruwajkowatym i nawet z tego powodu trudno im
    wierzyć.
    Dzięki.
    A.

  • 4. Data: 2009-06-18 23:06:17
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 19, 12:26 am, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    amName=BINARYOBJ_FILE...

    > Nie mogę otworzyć tego linka, ale skoro piszesz, że myliła się, to zadzwonię

    Eh, następne cwaniaczki...
    eurobank.pl->konto online->eurobank online (przedostatni punkt)-
    >funkcjonalność eurobank online (po lewej)
    I masz wszystko odnośnie operacji z i bez tokena. Szkoda czasu na
    telefony.

  • 5. Data: 2009-06-18 23:08:14
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    A w zasadzie można od razu tu i lewe menu...
    http://www.eurobank.pl/#products,bankowosc_online,eu
    robank_online

  • 6. Data: 2009-06-18 23:15:07
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > eurobank.pl->konto online->eurobank online (przedostatni punkt)-
    > I masz wszystko odnośnie operacji z i bez tokena. Szkoda czasu na
    Znalazłam, wielkie dzięki.
    A.

  • 7. Data: 2009-06-18 23:25:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 19 Jun 2009 00:11:28 +0200
    "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > będzie się robić przelewy. Dziewczyna w banku zaprzeczyła,
    > powiedziała, że jak chcę robić przelewy przez Internet, to muszę mieć

    Dobrze Ci Pani powiedziała. W banku nie zdefiniujesz przelewów
    zaufanych. Musisz wybrać token (zazwyczaj GSM) i przy jego pomocy dodać
    przelewy zaufane, po czym oddajesz token i możesz wykonywać przelewy
    między kontami oraz zaufane bez pomocy tokena.

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-06-18 23:36:34
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał

> [...]
    > przelewy zaufane, po czym oddajesz token i możesz wykonywać przelewy
    > między kontami oraz zaufane bez pomocy tokena.

    W takim razie nic nie rozumiem. Może się wyjaśni, jak jeszcze parę osób z
    grupy się wypowie (bez problemów:-) )
    Dobranoc
    A.

  • 9. Data: 2009-06-19 00:13:30
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 19, 1:36 am, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał

    > W takim razie nic nie rozumiem. Może się wyjaśni, jak jeszcze parę osób z
> [...]

    No tak, jak odniosłem się tylko do możliwości wykonywania przelewów do
    zaufanych odbiorców. Ale pozostaje kwestia ich zdefiniowania.
    Najlepiej chyba zrobić tak jak xbartx sugeruje - bierzesz token,
    definiujesz zaufanych odbiorców, rezygnujesz z tokena. Ja miałem
    dokładnie taki plan, ale okazało się, że token nie jest tak upierdliwy
    jak sobie to wcześniej wyobrażałem, więc go zostawiłem.

  • 10. Data: 2009-06-19 05:21:00
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    On 19 Cze, 02:13, Bungiel <d...@g...com> wrote:
> [...]

    Jestem świeżo po procedurze zakładania konta w EB i zrobiłem dokładnie
    tak jak napisał xbartx. Dodatkowo pracownik banku zapewnił mnie że nie
    ma problemu z dodaniem nowego odbiorcy - oczywiście wyłącznie w
    placówce banku.

    Pozdrawiam
    MM