    From: Andy <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Telepekao24 i Allianz
    Date: Tue, 08 Jan 2002 19:11:35 +0100

    Wiatam serdecznie.
    Dwa miesiące temu założyłem sobie konto w Telepekao24. Otrzymałem
    wszystko co potrzebne (token, karty itp). Dzisiaj moja małżonka
    przychodzi z banku i co widze? Do umowy o prowadzenie Eurokonta WWW ma
    dołączoną umowę o ubezpieczenie: Certyfikat potwierdzający zawarcie
    ubezpieczenia NNW dla posiadaczy Eurokonta Business, Eurokonta Plus,
    Eurokonta VIP, Eurokonta Prestiż, Eurokonta WWW lub przedstawicieli
    posiadaczy pokietu Business Lider w Banku Polska Kasa Opieki SA.
    Dalej: Niniejszym zaświadcza się, iż niżej wymieniona Osoba jest
    objęta ochroną ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków
    na podstawie umowy z dnia 31.05.99 r. zawartej między Bankiem Polska
    Kasa Opieki SA a T.U. Allianz Polska S.A.

    W placówce pośredniczącej banku powiedziano jej, że ubezpieczenie to
    jest darmowe. Czy ktoś z posiadaczy konta Eurokonto WWW również
    posiada niniejsze ubezpieczenie? Kiedy sam zakładałem konto nie było o
    Allianz mowy, nie mówiąc już o darmowym ubezpieczeniu.

    Hej ho! Andy
    a...@w...pl