  • 31. Data: 2011-03-08 14:17:21
    Temat: Re: Te kraje będą rozwijać się najszybciej ?
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    rozsmiesza mnie ta Twoja pewnosc siebie co do jakichs tego typu prognoz,
    ktorych tak bardzo jestes pewny, bo ktos se napisal

    Nawet nie zauważyłeś, że w tytule wątku postawiłem znak zapytania, ergo
    traktuję to jako hipotezę, która jest prawdopodobna ale życie pokaże czy
    będzie w miarę trafna.
    Już zrozumiałeś ?

  • 32. Data: 2011-03-08 15:10:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nawet nie zauważyłeś, że w tytule wątku postawiłem znak zapytania, ergo
    > traktuję to jako hipotezę, która jest prawdopodobna ale życie pokaże czy

    zrozumiałem od razu, przecież napisałem:

    "Polski może nie być za 5 lat, a także za 20 lat może być super mocarstwem.
    To podobne prawdopodobieństwo. "

  • 33. Data: 2011-03-08 15:45:26
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > TZN?
    >
    > D.

    Dieter chodzi o post skippiego z 26.02 tytul "DO Dietera"

    pozdr
    Przemek