  • 1. Data: 2010-06-18 15:13:16
    Temat: Tauron
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Kto się zapisał? Chwalić się.
    ;)
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-18 15:16:53
    Temat: Re: Tauron
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jun 2010 17:13:16 +0200, w
    <4c1b8d22$0$17093$65785112@news.neostrada.pl>, Jan Werbiński
    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

    > Kto się zapisał? Chwalić się.
    > ;)

    Ty też? Ehhh, może tu być więc strata :>

  • 3. Data: 2010-06-18 15:19:18
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Kto się zapisał? Chwalić się.
    > ;)

    Ja

    Leszek

  • 4. Data: 2010-06-18 16:11:56
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Kto się zapisał? Chwalić się.
    > ;)

    Ja. Pierwszy debiut na który się zapisałem ;)

  • 5. Data: 2010-06-18 16:19:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
    > ;)
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    odpuściłem,

    1) 70groszy, (na groszowych słabo z wyciąganiem, +-1 grosz to kosmiczny
    spread = 1,4%)
    2) od razu wchodzą pracownicze 12,4% (tu nie jestem na 100% pewien)
    3) P/E 11 (i to tylko w 2009- > podejrzane strojenie przed IPO, wczesniej
    jakiś kosmos)
    (PGE poniżej 9)

    ale życzę powodzenia
    george

  • 6. Data: 2010-06-18 17:00:05
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spread = 1,4%)
    > 2) od razu wchodzą pracownicze 12,4% (tu nie jestem na 100% pewien)

    Też kupiłem. Pracownicze były podobno po zeta za sztukę więc nie powinni
    teraz sprzedawać.

  • 7. Data: 2010-06-18 17:35:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Fidelio" <t...@o...eu> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Też kupiłem. Pracownicze były podobno po zeta za sztukę więc nie powinni
    > teraz sprzedawać.

    chcesz powiedzieć że pracownicy zakupili je od firmy po "zeta" za parę
    wypłat ?
    To czy ktos od nich odkupił po zeta to juz jego problem.
    W ten sposób dokonał wyceny spółki na 14 mld gdy tymczasem Grad wycenia to
    na 10 mld.
    Zresztą ciekawe kiedy takich transakcji dokonywano.... wyniki za 2007/8
    wyglądają komicznie przy takiej wycenie. Podejrzanie wyglada skok z 150, 180
    mln zysku do 900 mln w roku przed planowanym IPO przy zbliżonych aktywach i
    kapitałach własnych. Miło że poprawili wyniki operacyjne zbliżając sie do
    jakiegoś i tak kiepskiego P/E ale mżonki prezesa o kolejnych oszczędnościach
    rzędu 1mld na rok wyglądają zabawnie (patrz reklama w radio TOKFM ). Anyway
    jako że dostałem sms z mBanku aby skorzystać to nawet to rozważałem, ale po
    zaglądnieciu do prospektu + cena emisyjna ( wygląda jak spóła na NC) +
    pracownicy dałem luz.

    george

  • 8. Data: 2010-06-18 17:35:13
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Też kupiłem. Pracownicze były podobno po zeta za sztukę więc nie powinni
    > teraz sprzedawać.

    A podaż od "koników" co skupowali pracownicze za 1/3 ceny?

    Arch

  • 9. Data: 2010-06-18 18:47:50
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

    > Kto się zapisał? Chwalić się.
    > ;)

    Ty też? Ehhh, może tu być więc strata :>
    ========

    Przepraszam.
    Na PZU też się zapisałem na max i jakoś nie było źle.

  • 10. Data: 2010-06-18 18:49:35
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>> odpuściłem,

    To mamy jednego, co się nie zapisał.

    Ciekawy jest podrasowany ostatni raport. O ile pamiętam zysk pięciokrotnie
    większy niż zwykle. Trochę śmierdzi...