  • 1. Data: 2010-06-18 14:32:28
    Temat: Zasięg najbliższej korekty
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Jakie są prawdopodobieństwa i zasięgi ewentualnej korekty w tym i przyszłym
    roku? Trochę mało się znam z Fibonaccim.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-18 15:13:40
    Temat: Re: Zasięg najbliższej korekty
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jun 2010 16:32:28 +0200, w
    <4c1b8392$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>, Jan Werbiński
    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

    > Jakie są prawdopodobieństwa i zasięgi ewentualnej korekty w tym i przyszłym
    > roku? Trochę mało się znam z Fibonaccim.

    Pisz lepiej co kupujesz i co polecasz kupować.
    Żebym wiedział czego nie tykać. :)

  • 3. Data: 2010-06-18 16:11:30
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Jakie są prawdopodobieństwa i zasięgi ewentualnej korekty w tym i
    > przyszłym roku? Trochę mało się znam z Fibonaccim.

    Cały ten Fibonacci jest bez sensu. Niektórzy już tutaj wieszczyli, że teraz
    będą spadki po 5 falach hossy, a na moje to na razie mamy drugą falę
    spadkową po pierwszej fali hossy i za chwilę będzie druga wzrostowa. Każdy
    widzi co chce.

  • 4. Data: 2010-06-18 16:23:54
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Delfino Delphis <D...@w...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > będą spadki po 5 falach hossy, a na moje to na razie mamy drugą falę
    > spadkową po pierwszej fali hossy i za chwilę będzie druga wzrostowa. Każdy

    Nie pomyliłeś Fibonacciego z Eliottem?

    kc

  • 5. Data: 2010-06-18 16:37:57
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Jakie są prawdopodobieństwa i zasięgi ewentualnej korekty w tym i
    przyszłym
    > roku? Trochę mało się znam z Fibonaccim.

    Najpierw sprecyzuj, o której korekcie mówisz. Spadkowej wzrostu od początku
    giełdy w 1992 r., wzrostowej po ostnim spadku z 2600, ostatniej spadkowej po
    wzrostach z 2226?
    Nie wiem czy Fibonacci wiedział cokolwiek o rachunku prawdopodobieństwa, na
    pewno mniej ode mnie (a ja wiem tyle, że jest)

    kc

  • 6. Data: 2010-06-18 18:51:49
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

> [...]
    > przyszłym
    > roku? Trochę mało się znam z Fibonaccim.

    Pisz lepiej co kupujesz i co polecasz kupować.
    =========

    Pisałem już. Mam Novitę i TP. Obie pozycje kiszę na dłużej. Wg dzisiejszego
    kursu jestem do przodu.
    Teraz Tauron.
    Nie tykaj się, nie podnoś ceny, bo zamierzam powiększyć pozycję jak będzie
    okazja.
    Niczego nie polecam, bo akcje są za drogie.

  • 7. Data: 2010-06-18 18:55:01
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > pewno mniej ode mnie (a ja wiem tyle, że jest)

    Spadkowej od wzrostów z ub roku trwających do tego roku.
    Jakie są zakresy, jeśli jest to korekta tego wzrostu od lutego i potem
    dalsze wzrosty.
    Jaki zakres, jeżeli wzrost 2009-2010 jest tylko korektą bessy rozpoczętej w
    2008 i właśnie rozpoczęły się dalsze spadki?

    Jakie są oba zakresy korekt wg Fibonacciego dla indeksów, jeśli mamy maks w
    2008, minimum 2009 i maks 2010 dla obu wersji fall Eliotta.

  • 8. Data: 2010-06-19 01:28:57
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    kc wrote:

    > Nie pomyliłeś Fibonacciego z Eliottem?

    Fakt :)

    No ale jedno z drugim się wiąże dość mocno, choć temu pierwszemu giełda
    racze się nie śniła.

  • 9. Data: 2010-06-19 15:14:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jun 2010 20:51:49 +0200, w
    <4c1bc05c$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>, Jan Werbiński
    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

    > Niczego nie polecam, bo akcje są za drogie.

    Aha. Tak jak rok temu? :)

  • 10. Data: 2010-06-19 18:57:59
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    <j...@t...bez.mai.la> napisał(-a):

    > Niczego nie polecam, bo akcje są za drogie.

    Aha. Tak jak rok temu? :)

    Gorzej. Jeszcze droższe.
    Ale są pewne wycenione w miarę dobrze.