  • 51. Data: 2010-12-08 11:14:29
    Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 11:43, quent pisze:

    > Prawda jest taka, że mnogość przepisów jakie mamy jest po to aby
    > drenować nasze kieszenie i napychać kieszenie bankierom i darmozjadom,
    > których praca na wolnym rynku jest nic nie warta bo zwyczajnie zbędna.
    >
    > A Ty masz zwyczajnie zapędy faszystowskie, jak rasowy socjalista.

    Pieprzysz głupoty, jak każdy janwerbiński *)

    *) janwerbiński == ofiara schorzenia umysłowego, powodującego objawy
    skrajnego debilizmu połączonego z "klapkami na oczach"

  • 52. Data: 2010-12-08 11:17:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 11:44, Jan Werbinski pisze:

    > Pomimo regulacji i pozwoleń 6500 osób niedawno ewakuowano na -12 mróz w
    > Zielonej Górze.

    Bez regulacji i pozwoleń takie ewakuacje byłyby wielokrotnie częstsze i
    z towarzyszeniem huku walącej się twojej ulubionej skrajnie taniej tandety.

    > Tymczasem pan Deska siedział bez pozwolenia i wbrew
    > regulacjom w ciepłym domku.

    Mieszkasz razem z nim?

    > Opisz jak można skutecznie pilnować radnych.

    Trzeba umieć czytać, rozmawiać i logicznie myśleć - więc tobie to i tak
    się nie uda.

  • 53. Data: 2010-12-08 11:46:21
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Prawda jest taka, że mnogość przepisów jakie mamy jest po to aby drenować
    > nasze kieszenie i napychać kieszenie bankierom i darmozjadom, których
    > praca na wolnym rynku jest nic nie warta bo zwyczajnie zbędna.

    Z tym napedzaniem kasy urzędnikom to troche mit jest.
    Jesli budujesz to policz ile zapłacies urzednikom?
    Certyfikat energetyczny, jakieś mapki. To raptem kilka setek.
    A ludziska wydaja np po kilkanascie tys zł na tak zwane projekty
    indywidualne. Dostają za to gruby segragator kartek, rysunków i wyliczeńz
    których wiekszośc na etapie budowy do niczego sie nie przydaje. Płaca za to
    kilkanascie tysiecy nawet i nie płacza a czuja sie dowartosciowani, a
    jeszcze zamawiaja np priojekt aranżacji wnetrza itp. A faktycznie do
    postawienia domu wystarczy kilkunasto kartkowy projekt za maks 1,5-2tys
    zrobiony przez kierbuda z odpowiednimi uprawnieniami.
    A o napędzaniu kasy bankierom to juz wcale nie rozumiem. Czy ktos kogos
    zmusza do brania kredytu?

    Krzysiek

  • 54. Data: 2010-12-08 11:47:08
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Pieprzysz głupoty

    Nie obchodzi mnie Twoje zdanie, wyraziłem tylko swoją opinię nt. Twoich
    faszystowskich zapędów.
    U mentalnych niewolników, takich jak Ty, posłuchu nie znajdę.

  • 55. Data: 2010-12-08 11:52:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 12:47, quent pisze:

    > Nie obchodzi mnie Twoje zdanie, wyraziłem tylko swoją opinię nt. Twoich
    > faszystowskich zapędów.
    > U mentalnych niewolników, takich jak Ty, posłuchu nie znajdę.

    Jeśli już ktoś ma totalitarne zapędy, to ty - głosisz "prawdę objawioną"
    i każdy, kto ma inne zdanie jest Agentem Zła.

    Momencik... To mi kogoś przypomina....

    Jarek? To ty?! Pieniądze nadal trzymasz u mamusi?

  • 56. Data: 2010-12-08 12:02:28
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A o napędzaniu kasy bankierom to juz wcale nie rozumiem. Czy ktos kogos
    > zmusza do brania kredytu?

    Bez kredytu dziś (statystycznie) ani rusz.
    Socjaliści wespół z bankowcami do tego doprowadzili...
    Oj za dużo gadania na taki wątek.

  • 57. Data: 2010-12-08 12:06:42
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >

    > Z tym napedzaniem kasy urzędnikom to troche mit jest.
    > Jesli budujesz to policz ile zapłacies urzednikom?

    50% czasu pracujemy na podatki. Większość idzie na urzędników.

    > Certyfikat energetyczny, jakieś mapki. To raptem kilka setek.

    Plus czas stracony na chodzenie za tym.

> [...]
    > zrobiony przez kierbuda z odpowiednimi uprawnieniami.
    > A o napędzaniu kasy bankierom to juz wcale nie rozumiem. Czy ktos kogos

    Tego też nie rozumiem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 58. Data: 2010-12-08 12:07:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Bez kredytu dziś (statystycznie) ani rusz.
    > Socjaliści wespół z bankowcami do tego doprowadzili...

    O kurcze, spisek węsze?
    Tez jakiś kredyt brałem ale zaden socjalista mnie do tego nie przymusił

    > Oj za dużo gadania na taki wątek.
    ,
    Mamy czas

    Krzysiek

  • 59. Data: 2010-12-08 12:10:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > O kurcze, spisek węsze?
    > Tez jakiś kredyt brałem ale zaden socjalista mnie do tego nie przymusił

    Wydaje Ci się. Gdyby nie socjaliści i PRL, to byś miał duży majątek.

  • 60. Data: 2010-12-08 12:12:33
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > 50% czasu pracujemy na podatki. Większość idzie na urzędników.

    Czy większość to pewnie dyskusyjne. Można mieszkac w szopce szałasie czy
    altanie, byc w tzw szarej strefie, podatków żadnych starac się nie płacić
    tyko wtedy nie byc zdziwiony gdy np do szpitala nie przyjma bo brak
    ubezpieczenia itp.

    > Plus czas stracony na chodzenie za tym.

    Ile tego czasu stracisz w praktyce? U mnie to nawet jedna dniówka by sie nie
    nazbierała. Od załatwiania formalności był kierbud- w końcu za cos dostał
    1,5tys zł;))

    > Tego też nie rozumiem.

    Tu więc jestesmy zgodni;))

    Krzysiek