  • 1. Data: 2010-12-07 10:20:41
    Temat: Polbankowe roszady
    Od: ls <l...@w...pl>

    Pisze, bo chce sie wybrac do PB w zwiazku z przejsciem z konta
    Mistrzowskiego na Pomagajace.
    Obecnie mam karte debetowa, na ktorej mam mozliwosc wplat/wyplat z
    konta "mistrzowskiego" i "oszczedzajacego" - wybieram konto w
    bankomacie.
    Co sie stanie z karta, jesli zlikwiduje "mistrzowskie"?
    Mozna ja przepiac do "oszczedzajacego" i nadal miec wsjo za darmo?
    Czy raczej trzeba sie bedzie z nia calkiem pozegnac?
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2010-12-07 10:55:14
    Temat: Re: Polbankowe roszady
    Od: luc <b...@g...net>

    On 7 Gru, 11:20, ls <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Mozna ja przepiac do "oszczedzajacego" i nadal miec wsjo za darmo?
    > Czy raczej trzeba sie bedzie z nia calkiem pozegnac?

    Kartę przepnij tylko do oszczędzającego. Założ pomagające, a z
    mistrzowskiego zrezygnuj. Powinno byc ok.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2010-12-07 13:54:22
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 7 Gru, 11:20, ls <l...@w...pl> wrote:
> [...]

    Kartę przepnij tylko do oszczędzającego. Założ pomagające, a z
    mistrzowskiego zrezygnuj. Powinno byc ok.

    Trzeba tylko pamietać aby te oszczędzające ustawili jako główne konto do
    karty tak mi przynajmniej powiedzieli w banku.

    Damian

  • 4. Data: 2010-12-07 14:10:57
    Od: luc <b...@g...net>

    On 7 Gru, 14:54, "Damian Niusy" <a...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "luc" <b...@g...net> napisa w wiadomo
    cinews:8454aeb2-8395-4eea-b063-c7f9391854e0@j25g2000
    yqa.googlegroups.com...

    > Kart przepnij tylko do oszcz dzaj cego. Za o pomagaj ce, a z
    > mistrzowskiego zrezygnuj. Powinno byc ok.
    >
    > Trzeba tylko pamieta aby te oszcz dzaj ce ustawili jako g wne konto do
    > karty tak mi przynajmniej powiedzieli w banku.

    Dobra myśl - zawsze miałem kartę podpiętą jedynie do konta
    oszczędzającego.

    > Damian

    pzdrwm
    luc