  • 1. Data: 2010-12-06 20:21:03
    Temat: WBK online zdechl?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Czy tylko ja tak mam? Od rana lezy i kwiczy.

  • 2. Data: 2010-12-06 20:37:26
    Temat: Re: WBK online zdechl?
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-12-06 21:21, konieczko pisze:
    > Czy tylko ja tak mam? Od rana lezy i kwiczy.

    U mnie działa

    Darek

  • 3. Data: 2010-12-06 22:35:12
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent konieczko nadaje:
    > Czy tylko ja tak mam? Od rana lezy i kwiczy.

    Banki przygotowują się na 7 grudnia ;-)

  • 4. Data: 2010-12-07 18:48:48
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-06 21:21, konieczko pisze:
    > Czy tylko ja tak mam? Od rana lezy i kwiczy.

    WBK ZDYCHA REGULARNIE, az mi sie wierzyc nie chce, ja uzywałem (bo
    sienie nadaje do tego) gow dzialalnosci, wiec logowalem sie po kilk
    arazy dziennie i srednio co 2 (czasem czesciej) logowanie czy klikniecie
    na rachunku itp konczylo sie komunikatem
    o bledzie . Nie wiem kto im system robi ale ja juz dawno bym zmienil
    programistow.

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 5. Data: 2010-12-07 18:49:37
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-06 21:37, Darek pisze:

    > U mnie działa
    >
    > Darek

    jak ktos sie raz na miesiac loguje to moze nie dostrzega dzialnia
    systemu, zaloguj sie kilka razy dziennie po klikaj tu i uwdzie, to
    loteria raz sie uda a raz komunikat o tymczasowej niedostepnosci funkcji .

  • 6. Data: 2010-12-08 19:56:34
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Kotlet scripsit:

    > jak ktos sie raz na miesiac loguje to moze nie dostrzega dzialnia
    > systemu, zaloguj sie kilka razy dziennie po klikaj tu i uwdzie, to
    > loteria raz sie uda a raz komunikat o tymczasowej niedostepnosci funkcji .

    Loguję się codziennie i nie zauważam tego rodzaju problemów.

    --
    Jacek Skowroński http://jacek.alauda.pl