  • 1. Data: 2010-12-07 06:06:18
    Temat: KK Citi a umowa.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Wziąłem KK jubileuszową z Citi bo podobno darmowa na zawsze i dali bez
    żadnych zaświadczeń. Przysłali tydzień temu kartę, ale do tej pory nie
    przysłali umowy, dlatego karty jeszcze nie aktywowałem.
    W Citi to normalne, że dają kartę, a nie dostarczają umowy? Podpisałem dwa
    egzemplarze umowy, które wziął doradca i jeden egzemplarz podpisany przez
    nich miał do mnie dotrzeć z powrotem razem z kartą.
    Karta jest, nawet pisze jaki dali limit, a umowy niet.

    U nich tak zawsze, czy ja mam pecha?

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-12-07 06:39:59
    Temat: Re: KK Citi a umowa.
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 7 Gru, 07:06, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
    >  Wzi em KK jubileuszow z Citi bo podobno darmowa na zawsze i dali bez
    > adnych za wiadcze . Przys ali tydzie temu kart , ale do tej pory nie
    > przys ali  umowy

    A gdzie brales? Ja jakies 3 tygodnie temu bralem kk Citi w oddziale i
    umowe dostalem na miejscu. Moze poczta zagubila?

    MK

  • 3. Data: 2010-12-07 09:01:27
    Od: luc <b...@g...net>

> [...]
    > nich mia do mnie dotrze z powrotem razem z kart .
    >  Karta jest, nawet pisze jaki dali limit, a umowy niet.

    Mi przysłali kartę razem z umową. Ale nie brałbym tego za prawidłowe
    zachowanie, bo miałem mieć VISA ZTM, a dostałem zwykłą MC.

    > wiatrak

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2010-12-07 17:18:13
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-12-07 07:06, wiatrak pisze:
> [...]
    > przez nich miał do mnie dotrzeć z powrotem razem z kartą.
    > Karta jest, nawet pisze jaki dali limit, a umowy niet.

    Ja umowę dostałem pocztą później niż kartę, co najmniej o tydzień.

  • 5. Data: 2010-12-07 18:52:57
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-07 07:06, wiatrak pisze:
    > U nich tak zawsze, czy ja mam pecha?

    Ja tam umowy na oczy nie widziałem od 2ch lat.

    --
    Raf