  • Data: 2002-04-25 21:46:11
    Temat: Tajemniczy sprzet w TESCO Wroclaw
    Od: "Michal Kisiel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Odwiedzajac dzisiaj wroclawskie Tesco zauwazylem dziwne sprzeto (rozbudowany
    bankomat m.in. z klawiatura alfanumeryczna i ekranem dotykowym oraz
    mozliwoscia skladania depozytow) nalezace (chyba) do Citibanku-Banku
    Handlowego. Na stronie producenta
    http://www.wincor-nixdorf.com/internet/pl/Products/C
    ashSystems/FullFunction/
    CompactBANK/Main.html znalazlem troche informacji, ale wciaz nie wiem do
    czego w tym cudzie sluzy czytnik kodow kreskowych.. Czy ktos z grupowiczow
    moglby mnie oswiecic jakie funkcje spelnia taki "kiosk"?

    pozdrawiam
    MK