    From: "zen" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Tajemnica bankowa
    Date: Sat, 10 Jul 2004 19:09:07 +0200

    Witam!

    Posiadam rachunek w jednym z dużych banków polskich ;). Ostatnio moje
    wynagrodzenie zostało przelane nie na moje konto ale na konto mojego brata
    zamieszkalego w innym mieście. W nastepnym dniu przelew zostal anulowany i
    wszystko jest OK. Zastanawiam się jak to jest mozliwe , ze moj bank przelal
    pieniadze na calkiem inny rachunek (tylko nazwisko bylo to samo) i dlaczego
    brat otrzymal wyciąg miesięczny z tą transakcją i jej anulowaniem. W ten
    sposób dowiedzial się paru szczegółów objetych tajemnicą bankową jak
    miejsce pracy czy wysokość zarobków. Nie żeby mi to specjalnie
    przeszkadzało ale oczekiwałbym poważniejszego traktowania klienta przez
    bank.

    Pozdrawiam
    zen