  • 1. Data: 2003-09-30 00:02:35
    Temat: TPSA platnosc karta charge w Warszawie?
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Czy jest gdzies to mozliwe, aby zaplacic rachunek za TPSA karta chargowa?

  • 2. Data: 2003-09-30 10:49:45
    Temat: Re: TPSA platnosc karta charge w Warszawie?
    Od: "Ryszard Sidor" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest gdzies to mozliwe, aby zaplacic rachunek za TPSA karta chargowa?

    Jeszcze w poprzednim miesiącu płaciłem w PS-ie przy Jarosławskiej 2 (i chyba
    jest to obecnie jedyne miejsce w Warszawie, gdzie można zapłacić rachunek TP
    SA kartą).

    Pozdrawiam,
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-09-30 15:53:06
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > jest to obecnie jedyne miejsce w Warszawie, gdzie można zapłacić rachunek TP

    Co to jest te PS??

  • 4. Data: 2003-10-01 16:31:38
    Od: "Ryszard Sidor" <r...@g...pl>

    > Co to jest te PS??

    PS = Punkt Sprzedaży (coś jak BOK, tylko mniejsze).

    Niestety, informacja podana powyżej jest czasowo nieaktualna, bo się im
    popsuł terminal i do odwołania wstrzymali płatności kartą (moja żona się
    dziś odbiła od kasy). Ale jest nadzieja, że może w przyszłym miesiącu będzie
    działać...

    Pozdrawiam,
    Rysiek