  • 1. Data: 2005-06-16 16:18:23
    Temat: TFI BPH i Pioneer po fuzji
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy te dwa towarzystwa połączą się w jedno?

  • 2. Data: 2005-06-16 16:38:31
    Temat: Re: TFI BPH i Pioneer po fuzji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    miecznik wrote:
    > Czy te dwa towarzystwa połączą się w jedno?

    Pioneer wchlonie TFI BPH - popatrz na ich udzialy w rynku :) Albo zostanie
    zmieniona nazwa, albo nastapi jakas konwersja. Ciekawe jestem natomiast jak
    z planami oszczednioswymi - tymi co tak tam BPH je promowal ostatnio

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-16 16:40:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Ciekawe
    > jestem natomiast jak z planami oszczednioswymi - tymi co tak tam BPH
    > je promowal ostatnio

    Mnie bardziej ciekawi dalzy udział w Cetrum Oszczędzania w Multi.

  • 4. Data: 2005-06-16 16:43:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bogdan B. wrote:
    > Mnie bardziej ciekawi dalzy udział w Cetrum Oszczędzania w Multi.

    Nie wiem na jak dlugo podpisana jest umowa - ale podejrzewam, ze wyleca z
    oferty

    Zadbaj o swoje pieniądze!