  • 1. Data: 2011-07-03 10:08:35
    Temat: Szansa na odbicie ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/429b8535a1
    0be5dd.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-07-04 15:27:10
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?.
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-07-03 12:08, Endriu pisze:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/429b8535a1
    0be5dd.html

    w srode wielkie odbicie jak na rynek trafie pare mld zl dzieki ludzikom
    z JSW

    gregor

  • 3. Data: 2011-07-04 15:48:27
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 17:27:10 +0200, gregor napisał(a):

    0be5dd.html

    > w srode wielkie odbicie jak na rynek trafie pare mld zl dzieki ludzikom
    > z JSW
    >
    > gregor

    Technicznie może tak. Ale ja i tak obstawiam że wszystko się będzie dalej
    mielić do jesieni z tendencją spadkową. Zachowanie commodities o tym
    świadczy (stoją w miejscu albo dołują). Forex też jakiś dziwny od tygodnia
    i nie potrafię znaleźć żadnego sensu w kursach. Soros inwestuje w Indiach a
    Goldmany nawołują do zakupu sreberka i złota. Nie podoba mi się to ;)

  • 4. Data: 2011-07-04 19:52:03
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-07-04 17:48, root pisze:

> [...]
    > i nie potrafię znaleźć żadnego sensu w kursach. Soros inwestuje w Indiach a
    > Goldmany nawołują do zakupu sreberka i złota. Nie podoba mi się to ;)

    ja i tak podejzewam spadki bo czuje tu maly spisek, otoz 2 lata temu
    zainwestowalem w TU EUROPA przy kursie 2100 w jakies tam akcje, ze jak
    WIG20 wzrosnie to bede bogaty, no moze i bede ale "podejzewam" dolowanie
    kursu przez cale wakacje bo w sierpniu ma byc przelew z moim zyskiem :)

    gregor

  • 5. Data: 2011-07-04 20:44:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > i nie potrafię znaleźć żadnego sensu w kursach. Soros inwestuje w Indiach
    > Goldmany nawołują do zakupu sreberka i złota. Nie podoba mi się to ;)

    Ech..., jakby jakiś zalążek doji pojawił się na Edku

    http://images47.fotosik.pl/958/952588e4b515e948.png

    ...sory za ten nadmiar wykresów, ale jakaś taka wizja plącze mi się po
    głowie i nie daje mi spokoju....

    http://images47.fotosik.pl/958/56ed8052f8bef93f.png

    P.S. Che,che - najwyżej dostanę jeszcze jedną zjebkę - za wykresy w które
    samemu mi ciężko uwierzyć :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-07-05 08:30:36
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 4 Jul 2011 22:44:00 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > http://images47.fotosik.pl/958/56ed8052f8bef93f.png
    >
    > P.S. Che,che - najwyżej dostanę jeszcze jedną zjebkę - za wykresy w które

    IMO ogólnie wykresy są gówno warte choć Twoja projekcja w drugim wykresie
    mi się osobiście podoba. Wylazłem z akcji 2 miesiące temu (jak zwykle
    przedwcześnie) i może uda mi się wrócic na jesień - w środku kolejnego,
    nieuchronnego kryzysu. No... chyba że Chinole jednek uratują świat ;)

  • 7. Data: 2011-07-08 20:10:16
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > IMO ogólnie wykresy są gówno warte choć Twoja projekcja w drugim wykresie
    > mi się osobiście podoba.

    No ciekawie się zrobiło ....

    http://images49.fotosik.pl/955/0b015eeab89a2e21.png

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-08-13 06:58:26
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-07-04 21:52, gregor pisze:

> [...]
    > WIG20 wzrosnie to bede bogaty, no moze i bede ale "podejzewam" dolowanie
    > kursu przez cale wakacje bo w sierpniu ma byc przelew z moim zyskiem :)

    eh niestety mialem racje z 2800 spadlo do 2300 dzis wyplacaja mi kase :)
    banda bandziorow i cwaniakow

    gregor