  • 1. Data: 2011-08-25 17:04:52
    Temat: Sprzedaz walut z banku do kantorow online - jak?
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl>

    Witam;

    Poszukuje informacji nt. najtanszego sposobu sprzezady waluty EUR z mBanku i
    PKO BP do kantorow online.

    Glownym czynnikiem nie dajacym mi spokoju jest troska o zminimalizowanie
    kosztow transweru.
    Jak powszechnie wiadomo - mBank za przelew SWIFT pobiera 0,25% od kwoty, a
    przy SEPA chyba 5zl, w PKO wyplaty raz w m-cu za free, ale za to sciagaja
    5-15zl za przelewy przychodzace niezaleznie od kwoty :-(

    Posiadam nieco srodkow w obudwu bankach i chcialbym to sprzedac w kantorze
    online - mam jednak problem z poprawnym wypelnieniem formularza.
    Jeden z kantorow pyta cze bedzie to przelew SEPA (TAK/NIE) jasne ze
    chcialbym by byl to SEPA z tym, ze nie wiem czy (BRE) mBank (PKO raczej
    jest w strefie) to obsluguje i jak poprawnie to wypelnic?!

    Ma moze ktos spis bankow europejskich wspolpracujacych ze soba w systemie
    SEPA?

    Co do innych kantorow, rowniez chcialbym sie dowiedziec z jakich kozystacie
    i ile placicie za przelewy. Podobno cinkciarz.pl i walutomat.pl jeszcze rok
    temu nie wspolpracowaly z mBankiem - jak jest teraz ile sie im placi
    prowizji?

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2011-08-25 18:53:22
    Temat: Re: Sprzedaz walut z banku do kantorow online - jak?
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    Widze robisz problem tam gdzie go nie ma.... wchodzisz na
    internetowykantor.pl i wszystko idzie glatko latwo. Ja mam konta w
    millenium (funty) i mBank, wszystko idzie zawsze bezproblemowo i bez
    zadnych oplat.

  • 3. Data: 2011-08-25 21:30:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 19:04:52 +0200, Roger(OS) napisał(a):

> [...]
    > kozystacie i ile placicie za przelewy. Podobno cinkciarz.pl i
    > walutomat.pl jeszcze rok temu nie wspolpracowaly z mBankiem - jak jest

    Z walutomatu korzystałem już kilkanaście razy i jest ok. Całą resztę
    możesz sprawdzić na poszczególnych stronach internetowych kantorów.

    Xenocide

  • 4. Data: 2011-08-25 21:31:54
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Ma moze ktos spis bankow europejskich wspolpracujacych ze soba w systemie
    > SEPA?

    https://www.ebaclearing.eu/Repository.aspx?ID=edc83d
    c1-dcb9-4a06-bf53-13a067cefc67

    MichalL