  • 1. Data: 2011-08-25 16:25:08
    Temat: ROR w FM Banku - czy ja dobrze widzę?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam czy ja dobrze widzę

    Prowadzenie roru dla klientów indywidualnych kosztuje w fmbanku 7 zł

    chyba ich porąbało? nieprawdaż

  • 2. Data: 2011-08-25 20:13:56
    Temat: Re: ROR w FM Banku - czy ja dobrze widzę?
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 25 Sie, 18:25, "Józef Gołaś" <j...@g...pl> wrote:
    > Witam czy ja dobrze widzę
    >
    > Prowadzenie roru dla klientów indywidualnych kosztuje w fmbanku 7 zł
    >
    > chyba ich porąbało? nieprawdaż
    >
    > --

    W Pekao SA kosztuje jeszcze drożej i klientów mają jak mrówków :)
    Widocznie wszędzie są masochiści, którzy lubią płacić.

  • 3. Data: 2011-08-26 04:47:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-08-25 18:25, Józef Gołaś wrote:
    > Witam czy ja dobrze widzę
    >
    > Prowadzenie roru dla klientów indywidualnych kosztuje w fmbanku 7 zł
    >
    > chyba ich porąbało? nieprawdaż

    No jeszcze karte dolicz ;)

    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 4. Data: 2011-08-26 06:31:16
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to chore i tam są jeszcze klienci? Co za kretyn zakłada konto w takim banku i
    jeszcze płaci takie pieniądze nie rozumiem tego? Powinni upaść momentalnie

  • 5. Data: 2011-08-26 07:14:55
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > to chore i tam są jeszcze klienci? Co za kretyn zakłada konto w takim banku i
    > jeszcze płaci takie pieniądze nie rozumiem tego? Powinni upaść momentalnie

    No niezle - 19zl za wznowienie debetowki i 2,50 od kazdej wyplaty poza BZWBK
    A w zamian ? ... 2% na ROR ? i 0,5% CB - LOL

    - zaraz sie przenosze ;o /

  • 6. Data: 2011-08-26 15:37:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Józef Gołaś" j35t14$dpi$...@i...gazeta.pl

    > Prowadzenie roru dla klientów indywidualnych kosztuje w fmbanku 7 zł

    > chyba ich porąbało? nieprawdaż

    Nic ich nie porąbało!! Sami się porąbali!!!
    A teraz, z rozpędu niejako, rąbią swoich klientów. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-08-26 19:15:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-08-26 09:14, Waldek wrote:

> [...]
    > BZWBK
    > A w zamian ? ... 2% na ROR ? i 0,5% CB - LOL

    No ja tam mam konto, ale juz bez karty. Nie uzywam. Do kolekcji :)
    W sumie teraz mi juz tlko spoldzielcze zostaly i SKOK-i.