  • Data: 2002-09-06 09:01:16
    Temat: Sposób na belkowe ?
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dwa tygodnie temu ukazał się w Rzepie IMHO ciekawy artykuł
    omawiający możliwości uniknięcia płacenia belkowego:
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/08/20020822/200208220017
    .html?
    k=on&t=2002070720020906

    Nie wiem dlaczego, ale jakoś nie odbił się dużym echem
    na pbb :-) albo coś przegapiłem.
    Ale do rzeczy.
    Chyba najciekawsza jest końcowa część, w której autor pisze,
    iż podobna metoda będzie również skuteczna również w 2004r
    i następnych:
    "Po wygaśnięciu zwolnienia podatkowego (czyli od początku 2004 r.),
    transakcje SBB w pewnych sytuacjach nadal mogą być atrakcyjne"

    Hmm... no to myślę sobie - super !
    Niestety czytam dalej, a tam:
    "Właściwie podatek od dochodu ze sprzedaży może wystąpić dopiero przy
    definitywnej odsprzedaży lub wykupie papierów"

    No i zimny prysznic :-(
    Czy ktoś mógłby mnie oświecić na czym w takim razie miałaby polegać
    owa atrakcyjność, skoro podatek i tak trzeba w końcu zapłacić ?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl