  • 1. Data: 2009-06-03 17:23:25
    Temat: Specjalna oferta mBanku - karta za podpis
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam,

    Dostałem dzisiaj taka oferte z mbanku na KK
    (http://www.mbank.pl/kartazapodpis/) i pytanie czy jest sens wchodzic z
    mbankiem w ten uklad.
    Z tego co widze na grupie to kazdy chyba ucieka od mBanku z KK. Ktoś z
    tej oferty w ogole skorzystal ?

    For@ll

  • 2. Data: 2009-06-04 17:33:11
    Temat: Re: Specjalna oferta mBanku - karta za podpis
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h08vqv$k1s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > mbankiem w ten uklad.
    > Z tego co widze na grupie to kazdy chyba ucieka od mBanku z KK. Ktoś z tej

    O ile jesteś zainteresowany w ogóle KK, bierz tą ofertę a po kilku
    miesiącach od wydania karty (nie musi to być wcale w najbliższym czasie)
    ewentualnie przeniesiesz sobie tę kartę do bardziej prawdziwego banku.
    Oferta "karta za podpis" to jedna z nielicznych niezłych rzeczy w mBanku,
    przy czym karta VC jako taka jest raczej nienadzwyczajnym produktem.

  • 3. Data: 2009-06-05 06:17:42
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

> [...]
    > mbankiem w ten uklad.
    > Z tego co widze na grupie to kazdy chyba ucieka od mBanku z KK. Ktoś z

    jest, bierzesz kartę VC na rok bez żadnych proceduralnych zagwostek, po
    roku rezygnujesz czy przenosisz się gdzieś indziej (opłata 36zł lub
    zwolnienie gdy obroty przekroczą 18k).

    Wojtek