eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw › Solidarni2010.pl B. Pilna sprawa! Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.przekaż info na facebook i idź !

  • 1. Data: 2010-09-17 18:34:37
    Temat: Solidarni2010.pl B. Pilna sprawa! Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.przekaż info na facebook i idź !
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Solidarni2010.pl B. Pilna sprawa!
    Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.
    Skrzykujemy spontaniczny protest przeciwko aresztowaniu Zakajewa.
    Jak macie transparenty, kartony itp., przynieście.
    Wolność dla Czeczeni!

  • 2. Data: 2010-09-17 19:17:55
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Skrzykujemy spontaniczny protest przeciwko aresztowaniu Zakajewa.

    Z tym twoim Zakajewem to jak z Saddamem za czasów Busha seniora, albo
    mudżahedinami w Afganistanie. Najpierw się ich popiera i uzbraja, a za parę
    jak się zmieni koniunktura to na stryczek. W dupie mam popieranie
    jakiejkolwiek odmiany Islamu bo może się okazać, że jak te persko-orientalne
    dziady się tu u nas zasymilują, to w następnym pokoleniu zaczną się nam
    tutaj oficjalnie np. w jakimś proteście przeciwko polityce takiej lub innej
    wysadzać (jak to robią u siebie - patrz Irak, Hiszpanie ) .....

    Chuj w dupę Zakajewowi, chuj w dupę Czeczenom, nie ufam tym pierdolonym
    Turasom mordującym dzieci
    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21225/00800783.jpeg

    i nie chcę mieć z nimi broń Boże nic wspólnego .....
    A ty Charli jesteś ciulem który ulega byle propagandzie którą podrzuci ci
    Jarek.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-09-27 19:41:04
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > i nie chcę mieć z nimi broń Boże nic wspólnego .....
    > A ty Charli jesteś ciulem który ulega byle propagandzie którą podrzuci ci

    Popierajcie Islam ze swoim Jarkiem dalej, to zobaczysz co się będzie działo
    jak się zaczną się mnożyć jak króliki ....

    Islamizacja Paryża ostrzeżeniem dla Zachodu
    http://www.youtube.com/watch?v=sg72rIfLiuw&feature=p
    layer_embedded

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/