  • 1. Data: 2010-09-17 08:23:47
    Temat: FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
    Od: "ASz" <1...@N...gazeta.pl>

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20U10 najlepsi okazali sie: 1.sys29 (119pkt), 2gie
    miejsce zajela marzena (115pkt) a trzeci jest Loser (102pkt), ktory typowal
    na 102;). Zwyciezcom serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii
    rowniez przekroczyli 100 pkt..:). Tuz za podium znalazl sie kroovka, ktory
    jako jedyny bierze udzial w naszej zabawie od samego poczatku. Kroovka...
    jestes wielki(a)... szacun...;)

    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej
    serii kontraktow ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich
    zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych
    typowan..:)
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11370745

    Open FW20U10 2558

    Punkty

    sys29 4
    DJ\(Dominik\ 3
    Darek 2
    Loser 2
    marzena 1
    ASz 1

    KLASYFIKACJA GENERALNA

    sys29 119
    marzena 115
    Loser 102
    ====================
    kroovka 88
    ASz 84
    Archangell 66
    Lech Dubrowski 64
    Misiek 61
    Darek 57
    DJ\(Dominik\ 45
    SERG 35
    kc 16
    RySZARd 11
    nospam 8
    Wolf 4
    alkortrade 2
    DAK 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-09-17 09:35:44
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
    Od: "alkortrade.com Robert Krassowski" <s...@a...com>

    Wielkie gratulacje dla pierwszej trójki!
    RK

  • 3. Data: 2010-09-17 09:38:35
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy.

    grat sys i Loser!i ogolnie wszystkim!

  • 4. Data: 2010-09-17 10:36:23
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Gratulacje dla całej czołówki, zwłaszcza dla marzeny i Losera
    za przekroczenie setki. W ogóle to była mocna seria.
    Marzenko - chyba po prostu miałem więcej szczęścia. Jak w poniedziałek
    nie typowałem, to akurat nikt nie trafił. W środę Ty poplątałaś serie.
    Dzisiaj dałaś tuż za nisko ... Odkujesz się w następnej serii. :-)
    Loser - gdyby nie Twoje spóźnienia, to mógłbyś nawet wygrać.
    Asz - jak zwykle dzięki za wzorowe prowadzenie konkursu.

    pozdr.
    sys29

  • 5. Data: 2010-09-17 10:51:26
    Od: k...@p...onet.pl

    Serdecznie gratuluje zwyciezcom!
    Ten konkurs ma swoje niezaprzeczalne zalety, m. in. zmusza na chwile by sie
    zastanowic nad nie tylko cenami akcji ale ogolnym trendem.

    Druga sprawa to ze ostatnio pojawialy sie glosy o chocby drobnych zmianach w
    regulaminie. Jestem przeciwny. Takie zmiany moglyby tylko popsuc swietna
    zabawę. Tu uznanie dla rzetelnego prowadzenia konkursu dla ASZa, Jego
    zdecydowania i nie robienie wyjatkow:

    - TAK TRZYMAC!

    kroovka

  • 6. Data: 2010-09-17 11:21:56
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki serii U10.PODSUMOWANIE i GRATULACJE
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Wielkie Gratulki Sys29 - ktory nie tylko od ilus tam serii wygrywa, ale i
    trzyma b mocny poziom do konca

    Wielkie Gratulki Marzena- co seria to lepsza, choc tym razem zabraklo moze
    łutu szczescia, ale sie nie poddawaj

    Gratulacje dla pozostalych uczestnikow zabawy/ konkursu w sumie edukacyjnego
    tez, a Kroovka w pewnym momencie zmobilizowal mnie bo juz powoli zaczal
    spychac mnie z tego najnizszego miejsca na podium

    Wielkie dzieki ASz za cierpliwe prowadzenie, no i tez gratulki za wynik na
    wysokim punktowanym miejscu

    +

    Jesli mialbym sie jeszcze pokusic o probe prognozowania kolejnej serii to

    a/ wyniki chyba beda jednak ciut gorsze , bo moze byc wieksza zmiennosc (zycze
    aby nie, ale sadze ze ciezko bedzie do 3-cyfrowki dojsc)

    b/ ja nie zalapie sie na podium (ciezszy kwartal i sporo wyjazdow) - chyba ze
    bylaby lekka modyfikacja zasad (przeze mnie postulowana), ale ciagle mam
    nadziej na "punktowane miejsce"

    c/ pare razy "prawo Murphy'ego" mnie dotknie ze "spoznieniami" technicznymi
    typow i/lub zmian (a jak zdazy tuz przed 0800 to czasem wlasnie na gorsze)

    d/ wielkiego zagrozenia dla Sysa i Marzeny nie widze, ale zycze aby ktos
    dolaczyl do tego wybitnego duetu

    Pozdrowko dla wszystkich

    Loser