  • 1. Data: 2005-05-12 11:34:57
    Temat: Skrytki bankowe w Warszawie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdaje się, że rok temu o to pytałem ale jakoś bezskutecznie:
    może ktoś wie, które z warszawskich banków prowadzą skrytki bankowe
    ukryte w lochach podziemnych. Poza BPH i PKO BP, bo w pierwszym mam a w
    drugim z przyczyn natury ogólnej nie mogę.
    Cenniki albo linki do takowych bardzo mile widziane.
    Z góry dziękuję
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 2. Data: 2005-05-12 11:41:07
    Temat: Re: Skrytki bankowe w Warszawie
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-12 yayco napisał(a);

    > Zdaje się, że rok temu o to pytałem ale jakoś bezskutecznie:
    > może ktoś wie, które z warszawskich banków prowadzą skrytki bankowe
    > ukryte w lochach podziemnych. Poza BPH i PKO BP

    http://www3.ingbank.pl/_itemserver/download/tab_det.
    pdf - str. 25. Ale
    nie wiem jak to dokladnie wyglada bo nie korzystam (nic cennego do
    schowania nie mam :P).

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 3. Data: 2005-05-12 11:41:40
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-12 Rafał madDuck Ochmański napisał;

    Oczywiscie Bank to ING :)

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 4. Data: 2005-05-12 11:43:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-12 13:41- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Rafał madDuck Ochmański, gdy pisał(a):

    Dzięki, sam się domyśliłem ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2005-05-12 11:46:45
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

> [...]

    pdf - str. 25. Ale
    > nie wiem jak to dokladnie wyglada bo nie korzystam (nic cennego do

    Nawet niedrogo, tyle tylko, że nie wiadomo który z oddziałów ING
    takowymi dysponuje. W kilku pytałem, bezskutecznie :-(

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-05-12 12:18:52
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-12 yayco napisał(a);

    > Nawet niedrogo, tyle tylko, że nie wiadomo który z oddziałów ING
    > takowymi dysponuje. W kilku pytałem, bezskutecznie :-(

    0 800 65 66 66 - mysle ze nie to nie tajemnica :)

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 7. Data: 2005-05-12 12:36:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-12 14:18- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Rafał madDuck Ochmański, gdy pisał(a):
    > Dnia Pańskiego 2005-05-12 yayco napisał(a);

    > 0 800 65 66 66 - mysle ze nie to nie tajemnica :)

    Jasne, nawet już wiem, że na Powsińskiej.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****