eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSMART i przelew SEPA z datą przyszłą › SMART i przelew SEPA z datą przyszłą
  • X-Received: by 10.182.112.202 with SMTP id is10mr31921obb.7.1452757200029; Wed, 13
    Jan 2016 23:40:00 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.182.112.202 with SMTP id is10mr31921obb.7.1452757200029; Wed, 13
    Jan 2016 23:40:00 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!h5no4253836ig
    h.0!news-out.google.com!l1ni13152igd.0!nntp.google.com!o2no2791642iga.0!postnew
    s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 13 Jan 2016 23:39:59 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.228.108;
    posting-account=Q8DRZgoAAACEAiefKjQpvlJ-jo7J7N_3
    NNTP-Posting-Host: 85.219.228.108
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: SMART i przelew SEPA z datą przyszłą
    From: em <e...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 14 Jan 2016 07:40:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:619703
    [ ukryj nagłówki ]

    Spotkała mnie oto taka niespodzianka ze strony SMARTa.
    Przelew SEPA (w EUR) został zlecony z datą przyszłą. Stosowne środki zostały
    zapewnione na koncie w dniu poprzedzającym wykonanie przelewu.
    Przelew jednak został odrzucony przez bank. Jako powód podano: "Inne".
    Zgłosiłem temat na infolinię. Pan nie miał pojęcia dlaczego przelew nie został
    zrealizowany, gdyż środki były, zlecenie było. No cóż złożył zapytanie do działu
    technicznego. Po 10 dniach udało im się sprawdzić, że wina leży po mojej stronie. Wg
    tego banku powinienem by zapewnić środki już w momencie zlecania przelewu, a tego nie
    uczyniłem.
    Pan nie był w stanie wskazać zapisów regulaminowych, które by to nakazywały.
    Stwierdził tylko, że takie są zasady przelewów SEPA.
    Nie umiał też wytłumaczyć, dlaczego taka informacja nie została zaprezentowana w
    momencie składania zlecenia. Zlecenie nie powinno być bowiem w takiej sytuacji
    przyjęte.

    W innych bankach jakoś działa to normalnie, a tutaj jakieś pokrętna tłumaczenia.

    Ktoś słyszał o takich wymaganiach odnośnie przelewów SEPA?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.02.16 15:03 em

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1