  • 1. Data: 2004-03-20 11:37:26
    Temat: SFI mbanku - data wyceny ? Co to ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Przy zlecaniu operacji odkupienia jednostek funduszy, mbank podaje
    chyba nieprawdziwą informację o dacie wyceny jednostek ?

    Czytałem statuty funduszy, w ktore inwestowalem i wycena przebiegała
    prawie zawsze zgodnie z tym co jest tam podane, a przy zlecaniu w
    przez SFI odkupienia jednostek pojawia się informacja (w serwisie
    transakcyjnym), że wycena będzie z datą ... i tu podana data z reguły
    wsteczna do daty z którą zlecamy ... o co w tym chodzi ????

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-03-20 12:13:42
    Temat: Re: SFI mbanku - data wyceny ? Co to ?
    Od: "***" <m...@p...onet.pl>

    Jesli dobrze zrozumiałem to mowisz o dacie wyceny rejestru, tzn jest to
    data "najnowszych" wartosci jednostek jakie mBank posiada. Mozesz utalic
    jedynie date wysłania zlecenia odkupienia