  • 11. Data: 2005-02-01 21:50:06
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2005 22:19:14 +0100, "Jarek23" <j...@l...pl> wklepał(-a):

    >Bardzo błyskotliwy komentarz... Zrozumiałeś co napisałem ? Bo chyba zbyt
    >mocno to nadinterpretowałeś....

    Napisałeś, że cię "oskubali". Jak rozumiem pieniądze wyparowały z konta bez
    śladu?

  • 12. Data: 2005-02-01 22:18:26
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No i jest to przyczyna, dla której jak ognia unikam 'obcych' bankomatów, choć bywają
    takie trudne sytuacje, gdy jedyny w pobliżu
    jest bank spółdzielczy...
    JaC

  • 13. Data: 2005-02-01 22:20:07
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dokładnie tak.
    'Nie mamy Pańskich pieniędzy i co Pan nam zrobisz??'
    :-)
    JaC

  • 14. Data: 2005-02-01 22:50:57
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wklepał(-a):

    > Napisałeś, że cię "oskubali". Jak rozumiem pieniądze wyparowały z konta

    Można uznać że wyparowały, bo z mojego konta zostały zdjęte, a bankomat mi
    nie wypłacił. Więc dokąd nie wrócą na konto uznaję że mnie "oskubali", bo
    nie mogę z nich korzystać. Jak by co to znam procedury rekalamacyjne, a
    słowo "oskubali" to skrót myślowy.

    pzd
    Jarek23

  • 15. Data: 2005-02-02 07:08:51
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    > Pracownica w banku, podczas odbierania formularza reklamacyjnego,
    > stwierdzila, ze przy wyplacie z "obcego" bankomatu czas rozpatrywania

    A ty nie wiedziałeś że możesz poprosić o tzw. tymczasowe uznanie reklamacji:
    Oni zwracają Ci kasę której nie dał bankomat a jak reklamacja będzie
    niesłuszna to zabiorą Ci ją z powrotem. Zawsze jak reklamowałem bankomaty (2
    razy :))) )
    to tymczasowe uznanie było niejako proponowane przez Bank

    --
    Dawidek