  • 1. Data: 2014-05-01 11:30:08
    Temat: Reklama - meritum
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Widzieliscie reklamę "właśnie zarobiłes dwa razy na tej samej lokacie".

    Czy to jeszcze udana manipulacja słowami w celu złapania idiotów czy moje
    jednak już próba oszustwa?

    Jakie kurwa dwa razy?!?!?

  • 2. Data: 2014-05-01 12:20:23
    Temat: Re: Reklama - meritum
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    wiadomości news:XnsA3206FFB62859budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Widzieliscie reklamę "właśnie zarobiłes dwa razy na tej samej lokacie".
    >
    > Czy to jeszcze udana manipulacja słowami w celu złapania idiotów czy moje
    > jednak już próba oszustwa?
    >
    > Jakie kurwa dwa razy?!?!?

    No widziałem i zareagowałem tak samo, jak Ty. Moim zdaniem,
    granica została przekroczona i ta reklama to zwyczajne kłamstwo.

    Język polski jest wystarczająco precyzyjny, aby odróżnić zarabianie
    dwa razy na *jednej* lokacie od zarabiania na *dwóch różnych* lokatach,
    które mają inne okresy zdeponowania środków i inne oprocentowanie.

    http://meritumbank.pl/finanse_osobiste/oszczednosci/
    bilokata-start.html

    "Zarabiasz dwa razy na jednej lokacie"

  • 3. Data: 2014-05-01 21:48:40
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-01 11:30, Budzik pisze:
    > Widzieliscie reklamę "właśnie zarobiłes dwa razy na tej samej lokacie".
    >
    > Czy to jeszcze udana manipulacja słowami w celu złapania idiotów czy moje
    > jednak już próba oszustwa?
    >
    > Jakie kurwa dwa razy?!?!?

    I pranie nie jest tak białe jak w reklamie proszku.

  • 4. Data: 2014-05-01 22:46:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarcinF m...@i...pl ...

    > I pranie nie jest tak białe jak w reklamie proszku.

    Na reklamy proszków narzekam na innej grupie... :)
    A tak powaznie - czystość prania trudno zweryfikowac.
    A tutaj mamy jasne i klarowne kłamstw0 - nie sądzisz?

  • 5. Data: 2014-05-02 00:02:35
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-05-01 22:46, Budzik pisze:

    > A tutaj mamy jasne i klarowne kłamstw0 - nie sądzisz?

    Kłamstwa nie widzę, ale nie widzę też informacji, to jest czysty bełkot :)

  • 6. Data: 2014-05-02 02:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MarcinF m...@i...pl ...

    > Kłamstwa nie widzę,

    zazdroszczę :)

    > ale nie widzę też informacji, to jest czysty
    > bełkot :)

    Zarabiasz dwa razy na tej samej lokacie...
    A masz dwie lokaty i na kazdej zarabiasz tylko raz...

  • 7. Data: 2014-05-02 18:05:13
    Od: blast <""jureks77\"@o2.pl-usuń to">

> [...]
    > Widzieliscie reklamę "właśnie zarobiłes dwa razy na tej samej lokacie".
    >
    > Czy to jeszcze udana manipulacja słowami w celu złapania idiotów czy moje

    Żeby było ciekawiej wg reklamy jest to 5%/3m i 3%/12m, w systemie
    transakcyjnym jest 4%/3m i 3%/12m.

  • 8. Data: 2014-05-02 20:21:42
    Od: b...@o...pl

    W dniu piątek, 2 maja 2014 18:05:13 UTC+2 użytkownik blast napisał:

    > �eby by�o ciekawiej wg reklamy jest to 5%/3m i 3%/12m, w systemie
    >
    > transakcyjnym jest 4%/3m i 3%/12m.

    Bo jedna jest dla nowych klientów otwierających konto (bilokata start),
    a druga dla reszty świata (bilokata plus).
    Co nie zmienia faktu, że obie są mało atrakcyjne licząc średnioważony %.