  • 1. Data: 2004-01-13 12:22:22
    Temat: [LUKAS] karta VE
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Witajcie,

    No i nie udało mi się dostać karty VE z napisaem KARTA SKRADZIONA. :-( Na
    karcie jest imię i nazwisko. Zastanawiam się więc: po co jest pole na
    sygnaturę karty w LUKAS e-banku. Jeśli ma ono jakiekolwiek znaczenie to
    ciekawi mnie czy zajmuje się tym interfejs białkowy, czy może mają jakiś
    automagiczny system wykrywający, czy dana sygnatura jest OK...

    Od razu po odebraniu karty sprawdziłem saldo w bankomacie BZWBK. Jako, że
    saldo wynosi zero - zobaczymy, czy bank wrzuci prowizję do zaległych
    prowizji, czy może zaksięguje, zdebetuje saldo i przywali karę 30 PLN. A co
    tam, jak eksperyment, to eksperyment. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 2. Data: 2004-01-13 12:27:46
    Temat: Re: [LUKAS] karta VE
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu0nuf$nsj$1@news.onet.pl...
> [...]
    co
    > tam, jak eksperyment, to eksperyment. :-)

    Rachunek założyłem w połowie grudnia (e-Konto), kartę odebrałem 3 stycznia,
    wczoraj ją zastrzegłem
    (poszła sobie w innym kierunku niż ja w markecie ;-)
    I teraz pytanie - czy a jeśli tak to kiedy pobiorą opłatę za kartę???

    > --
    > Pozdrawiam,
    wzajemnie

  • 3. Data: 2004-01-13 12:31:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (poszła sobie w innym kierunku niż ja w markecie ;-)
    > I teraz pytanie - czy a jeśli tak to kiedy pobiorą opłatę za kartę???

    Mówisz o tej opłacie miesięcznej za kartę - 1 PLN ?
    Nie mam bladego pojęcia. Ja czekam aż mi się pojawi 1,50 w zaległych
    prowizjach - 50 groszy za sprawdzenie salda w bankomacie i 1 PLN jako opłata
    miesięczna.

  • 4. Data: 2004-01-13 12:39:12
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu0ofn$vp$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Nie mam bladego pojęcia. Ja czekam aż mi się pojawi 1,50 w zaległych
    > prowizjach - 50 groszy za sprawdzenie salda w bankomacie i 1 PLN jako

    Przy zerowym koncie to opłata karna murowana!!!
    Ja zostawiłem 10zeta (tak na wszelki wypadek)!!!

    POZDR

  • 5. Data: 2004-01-13 12:39:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Przy zerowym koncie to opłata karna murowana!!!
    > Ja zostawiłem 10zeta (tak na wszelki wypadek)!!!

    Nie bój, będzie w zaległych prowizjach. :-)

  • 6. Data: 2004-01-13 12:42:37
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu0oul$2n7$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bój, będzie w zaległych prowizjach. :-)

    Nie boję-ale nie chcę zabulić im jakiej kolwiek kary - wolę np. iśc za to na
    piwo!!!

    > Pozdrawiam,
    wzajemnie

  • 7. Data: 2004-01-13 12:42:54
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Ehh, ten Lukas, oto co mi sie wlasnie przydarzylo:

    1. Jakies pol roku temu zlikwidowalem eKonto Pro.
    2. Teraz wlasnie zalozylem eKonto.
    3. Przy wniosku nadalem TYLKO DWOCH odbiorców (moje wlasne konta)
    4. Dzis loguję sie po raz pierwszy i co widze?:
    a. DWA rachunki (ten stary tez, a jakze, moge sobie nawet obejrzec
    historie itd)
    b. NIE WIDZE nigdzie numerow rachunkow w formacie IBAN
    c. Lista odbiorcow zawiera POPRZEDNICH odbiorców, wiele z nich
    niaktualnych, plus te dwa nowe, oktorych nizej...
    d. Nie mogę odbiorców wykasować, wiadomo, nie mam tokena, ale... Operator
    tez nie moze, bo podobno nie mam TELEKODU !!! A ja go mam, bo inaczej nie
    moglbym nadac sobie hasla www :)))
    e. A te dwa numery rachunkow jakis fachowiec popsul, wstawiając kreske w
    srodek numeru NRB, dzieki temu system informuje: nie ma takiego banku. Co
    ciekawe wstawioną ją nie po numerze banku, tylko po 8mej cyfrze NRB a wiec
    tak XXYYYYYY-YYZZZZZZZZZZZZZZZ itd - paranoja jakaś.
    f. NIC nie mogę zrobić dzwoniąc, bo Lukas nie wie, że mi nadal Telekod ;))

    I co Wy na to?

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-01-13 12:49:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]

    > ciekawi mnie czy zajmuje się tym interfejs białkowy, czy może mają jakiś
    > automagiczny system wykrywający, czy dana sygnatura jest OK...

    Mi za czasow jak w Lukasie byly krwiste karty udalo sie wyrobic z włąsną
    sygnaturka - było na niej tylko zdobnienie imienia :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-01-13 13:01:14
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "SebCz" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak XXYYYYYY-YYZZZZZZZZZZZZZZZ itd - paranoja jakaś.
    > f. NIC nie mogę zrobić dzwoniąc, bo Lukas nie wie, że mi nadal Telekod ;))

    Dokładnie miałem to samo!!!
    najpierw tel na ich info-operacyjną (jeszcze do 15.I działa 0-800): odpieli
    stary rach i podpieli nowy w IBANie
    potem do placówki-zdefiniować limity przelewów przez tel (kiedy zakładałem
    rach jakoś się nie dało-system był na NIE)
    niesety tym razem też się nie dało (3.I), w końcu kobieta zrobiła zrzut
    ekranu, wysłała do centrali i tam dopiero informatycy z tym się uporali!!!

    Na razie jest OK.

    > Pozdrowienia
    > SebCz
    wzajemnie

  • 10. Data: 2004-01-13 13:03:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "SebCz" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ehh, ten Lukas, oto co mi sie wlasnie przydarzylo:

    Oczywiście aktualizacja salda w e-banku graniczy z cudem. :-)