  • 21. Data: 2012-11-23 17:56:53
    Temat: Re: Real schodzi na psy ;-)
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 10:21:50 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > W ktorym byles: M1, czy w Krokusie?
    >
    > W srode przed poludniem w Krokusie jeszcze nie dzialal.
    >
    > --
    >
    > pozdr.
    >
    > ls

    W M1 :) Dzisiaj też wypłaciłem, chociaż zaliczyłem aż trzy kasy zanim się udało.
    Jakiś nowy gość w ogóle nie wiedział, co do niego mówię, jak to on ma mi kasę
    wypłacić?! Jakaś dziewczyna za mną w kolejce nawet mu tłumaczyła (rispekt dla niej,
    że wiedziała), skończyło się poczerwienieniem kasjera na twarzy i tłumaczeniem, że go
    nie szkolili, poszedłem zanim się rozpłakał. W kolejnej kasie za to babka
    powiedziała, że nie ma 200zł, bo dopiero zaczęła pracę, ciekawe bo już stała nad nią
    zmienniczka ze swoją kasetą do kasy.
    Dopiero poszedłem do gościa, stałego kasjera, coś tam długo stukał w terminal,
    myślałem, że zaś problem będzie, ale udało się, chociaż zadowolony nie był, bo
    zabrałem mu wszystkie banknoty tą wypłatą :D

  • 22. Data: 2012-11-23 21:05:47
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    czikolatino wrote:

> [...]
    > stałego kasjera, coś tam długo stukał w terminal, myślałem, że zaś problem
    > będzie, ale udało się, chociaż zadowolony nie był, bo zabrałem mu

    Dawnymi czasy, jeszcze przed okresem Mroku (kiedy Real nie wyplacal
    keszbekow, a w Orlenach pojawilo sie nagle mase dziwnych klientow, ktorzy
    nie tankowali, natomiast kupowali gazety lub gumy do zucia, a przy tym
    ogolacali kasy z dwustowek), tez zdarzalo sie w Realu, ze trafialem na
    kasjera, ktory nie umial keszbekowac. W takich przypadkach nie zmienialem
    kasy, tylko kasjer dzwonil po pomoc i pojawiala sie pani, ktora przechodzila
    z nim cala sciezke: ja dostawalem kaske, a on nabywal tajemna wiedze. Ale
    takie klopoty to byly z rok temu i juz dawno nie mialem do czynienia z
    niekumatym kasjerem.
    Moze teraz po tych zmianach maja jakies inne ikonki na ekranie, ze musza sie
    na nowo uczyc?

    --
    pozdr.
    ls

  • 23. Data: 2012-11-23 21:08:12
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > <artikpl>
    > Dzięki. Najwyraźniej Bóg odebrał KB realny, aby pokazać
    > mi, że na Orleanie można łatwo dostać KB a w Auchan
    > mleko jest tańsze niż w realu...

    Cos Ty? W Auchan 0.5% jest tansze, niz Zambrowskie w Realu?
    To wywrociloby moj swiat do gory nogami...
    Choc nie, sa jeszcze chusteczki TIP :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 24. Data: 2012-11-23 22:16:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 17:56:53 UTC+1 użytkownik czikolatino napisał:

    > W M1 :) Dzisiaj też wypłaciłem, chociaż zaliczyłem aż trzy kasy zanim się udało.

    Nie szybciej byłoby z bankomatu wyplacić?

  • 25. Data: 2012-11-23 22:18:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 21:06:02 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > kasy, tylko kasjer dzwonil po pomoc i pojawiala sie pani, ktora przechodzila
    >
    > z nim cala sciezke: ja dostawalem kaske, a on nabywal tajemna wiedze. Ale

    Ktoś tu gdzies wyżej pisał że to tak przy okazji i w kilkanaście sekund;)

  • 26. Data: 2012-11-23 22:52:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

    > Ktoś tu gdzies wyżej pisał że to tak przy okazji i w kilkanaście sekund;)

    Taaa, skoro patologię uznajemy za stan normalny, to tak - masz
    rację. Zadowolony? :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 27. Data: 2012-11-24 01:19:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" k8ol3q$v0j$...@n...icpnet.pl

    > Cos Ty? W Auchan 0.5% jest tansze, niz Zambrowskie w Realu?
    > To wywrociloby moj swiat do gory nogami...
    > Choc nie, sa jeszcze chusteczki TIP :)

    Dziś zatankowałem 24 litry w Auchan -- a dziś nie poniedziałek...
    Czyli -- w Auchan jest znacznie taniej niż w realu. Nie mówię,
    że akurat Zambrowskie. Dziś kupiłem mleko z Łowicza. 4 różne
    mleka -- każdego po 6 litrów. 6 oddałem matce, reszta dla mnie.

    [jest cholernie słodkie, smaczne, a choć kupuję już nawet
    0.5% -- wciąż nie mogę zejść z masą swego ukochanego ciała
    poniżej 70 kg, choć chcę zejść aż na 65 kg... och, gdybyż
    więcej mieć ruchu... ruchanie :) by dało pożądane efekty...]

    Na dodatek przy mleku są wózki -- jakby specjalnie dla mnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-11-24 03:39:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" b...@g...co

    : Ktoś tu gdzies wyżej pisał że to tak przy okazji i w kilkanaście sekund;)

    Real przechodzi przeobrażenia -- obecne problemy są nietrwałe. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-11-24 03:41:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 1...@g...co

    > W M1 :) Dzisiaj też wypłaciłem, chociaż zaliczyłem aż trzy kasy zanim się udało.

    : Nie szybciej byłoby z bankomatu wyplacić?

    Nie łatwiej masturbować się czymś innym niż zniechęcaniem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2012-11-24 10:48:55
    Od: czikolatino <a...@g...com>

> [...]
    pojawiala sie pani, ktora przechodzila z nim cala sciezke: ja dostawalem > kaske,

    Oczywiscie masz racje, pod warunkiem ze kasjer umie wezwac pomoc, a nie rozglada sie
    rozpaczliwie w rozne strony. Po drugie kolejka nie jest zachwycona taka zwloka :)

    > Ale takie klopoty to byly z rok temu i juz dawno nie mialem do czynienia z
    > niekumatym kasjerem.

    Oj w Realu na kasach jest duza rotacja, ciagle nowe twarze widze (mieszkam niedaleko
    wiec z nie jednej kasy jadlem chleb), zatrudniaja osoby z lipnym szkoleniem i jak
    przyjdzie ktos z rachunkiem do zaplaty to jest problem, albo zaplata bonami,
    doladowanie telefonu, a z cashbackiem w szczegolnosci. Staram sie chodzic do stalych
    kasjerow ale czasem kolejka u nich wieksza i czlowiek sie pokusi przetestowac nowego
    :D